NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Dus…

eye-roll-gifs-j4mpTY

Arie staat voor volgende week op de planning om te bedanken, maar dat kan ook iets uitlopen… :slightly_smiling_face:

Hier ook onderweg. Rootbeer it is :sunglasses:

Is een kleurtje niets voor jou?

Laten we het even vriendelijk houden :rofl:

1 like

De mijne is ook onderweg!!!
Om het maar passend uit te drukken “vol verwachting klopt ons hart” :slight_smile:

Jij grijpt anders ook iedere gelegenheid aan om je mening te geven. Nu sta je een keer voorin de rij, maar je hoeft niet te doen alsof je heilig bent.

9 likes

:point_up_2:

Anders vliegt ook dit topic weer op zwart :stuck_out_tongue:

1 like

1 like

Er is staat maar een persoon in dit topic op de lijst om Heilig verklaard te worden en dat is RUUD.
:innocent:

7 likes

Eens.

W&W en C&B zijn hetzelfde dingetje, maar met een ander logo erop gezeefdrukt. Misschien kan je, nadat alle HF-ers voorzien zijn natuurlijk :slight_smile: die mensen eens voorstellen voor hun te gaan produceren.

Je moet mijn rol niet groter maken dan die is hoor. Het is tenminste 99% Arie.

:point_up:

Maar nu snel door in die werkplaats van je :stuck_out_tongue:

3 likes

ArieKabaalstra, is that you :stuck_out_tongue: ?

Is het al tijd om frieten te downloaden?

2 likes

ik moet zeggen dat hel wel steeds dezelfde vragen zijn, dezelfde antwoorden…dezelfde al dan niet opbouwende kritieken en al dan niet welgemeende adviezen…
Als we alle variaties van dezelfde vraag, antwoord etc. weghalen kan 3/4 van dit topic verwijderd.

Overigens kreeg ik net een mailtje dat nr 71 vandaag is verzonden.

4 likes

Practice what you preach

4 likes

Hier nr 20 ook onderweg. Netjes een email ontvangen ter informatie. Prima afhandeling. @Arie_Kabaalstra @Ruud :ok_hand:

2 likes

Ik wilde dat brandje graag geblust laten :stuck_out_tongue:

2 likes

afbeelding

11 likes

Wat gaaf dat het project zo loopt. Misschien niet zo snel als menigeen hoopt. Maar gezien de enorme run erop en dat dit product van scratch af is gemaakt, gaat het volgens mij top. Goed werk @Arie_Kabaalstra

2 likes

Volgens mij ga je er zelf ook wel lekker op.
Ik lees niets anders van je van vuurtjes die je probeert aan te wakkeren.
Volgens mij hou ik al een paar dagen mijn gemak maar blijven leden zoals jij en Hoefnix mij opzoeken. Dus wie is hier de sensatiezoeker?

Maar wees gerust voor mij is er niets onderweg misschien zijn die 2 fuchsia wel geannuleerd :laughing:

1 like