Hou je nou een specifieke rato aan?
Hoe bepaal je hoeveel mensen je precies probeert te triggeren voor elke die je een veer in de reet steekt? Of is het gewoon willekeurig?
Hou je nou een specifieke rato aan?
Hoe bepaal je hoeveel mensen je precies probeert te triggeren voor elke die je een veer in de reet steekt? Of is het gewoon willekeurig?
Gewoon negeren, het is alleen tekenend dat hij de grootste zuiger van het forum is, terwijl hij anderen steeds de maat moet nemen. Maar goed, dit soort types zijn helaas van alle tijden. Ergens is Jur het ook wel zat en is het
Nee, Annie, je hoeft niet te reagerenâŠ
Gentlemen.
Op een dag met -denk ik- voor een deel goed nieuws met een NA die eraan komt⊠zouden we dan ook in dit topic de rust kunnen bewaren ?
Andere ook al binnen?
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou boos worden dat je hem nu al krijgt. Waar moet je nu boos over doen?
Nou⊠Maar vandaag rook ik de vredespijp. Het mooie van volwassen zijn is dat je zaken van twee kanten kan bekijken. Dus kan je iets een waardeloos proces vinden, maar (hopelijk) wel blij zijn met de uitkomst.
Ik denk dat mensen soms ook schrikken van sommige processen waar ze dagelijks mee werken, als ze een stapje naar achter zouden doen en het rustig bekijken.
Maar die worden dan ook niet ongefilterd, zonder enige reflectie of bescheidenheid van de daken geschreeuwd.
Maar laat me nou even genieten van het moment alsjeblieft.
Communicatie kan zeker beter.
Mocht ik nog een keer zoiets doen, dan denk ik zou investeren in betere updates/verwachtingsmanagement.
Op HF posten werkt niet. Gewoon iedereen om de zoveel tijd een mail spammen, en een centrale website waar updates staan. Beetje a la kickstarter.
Ik kijk ff hoe dit afloopt, als je dit tot een goed einde brengt mag je misschien volgend jaar bij het dreamteam.
Nog even die van mij. Zelfs naar de gym mân trouwe compagnon.
Vanochtend zo gehaast, niet eens tijd om tijd en datum goed te zetten. Maar natuurlijk wel om de band een gaatje te verzetten
Nope . Tenzij vanochtend
. Nu even aan het
Ja Sybren, als je je zo gedraagt dan vraag je er zelf om.
1.Ik heb al ruim 20 jaar een eigen bedrijf, en nog een samen met mijn vrouw. Dus ga mij nou niets vertellen over prestaties.
2. Er iets nog niets geleverd aan mij, er is iets onderweg.
3. Ik klaag niet, zelfs niet als ik geen antwoord krijg op een vraag via de bestelsite direct aan Arie 3 weken geleden, ik heb hier diverse haleluja gifjes geplaatst bij de vorderingen, en ik maak zelfs een compliment aan @Ruud en volgende week ook aan Arie, met een erbij.
Als je daar de humor niet van ziet in dit traject dan ben je ernstig verzuurd. Excuus lijkt mij hier wel op zijn plaats.
Ik ben dat mailtje vergeten te beantwoorden⊠heb 'm wel voorbij zien komen.
Mea culpa.
Dat weten we. En nu moeten we dankbaar zijn dat je dat niet doet?
Jongens, ga lekker sporten, heerlijk . Je zure kop leeg, jezelf fitter voelen en positieve vibes zullen je deel zijn.
Zo, nu wel toe aan een