NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Dat is zo waar. Zijn het leergierige mensen met goede bedoelingen, dan kun je echter alsnog de wereld aan.

Het volk dat enkel staat in te hakken op wat niet goed gaat, die moet je lozen. Dat is het zand in de tandwielen.

1 like

Nog steeds

Is ie wel verstuurd? Of test je of ik nu ook ga rellen :joy::joy:

Zeker. Eigenhandig in de bus gestopt

1 like

naar Groningen?

Mooi! Je kunt inmiddels wel dromen hoe ik door de brievenbus kijk :star_struck:

1 like

Waarom die kant op?

Nog maar een keer snel een foto hier droppen voordat de massa hem straks ook heeft. Het was leuk om even tot een select gezelschap te horen. :partying_face:

Ja ik weet het, dit bandje kan je niet wisselen. :joy:

5 likes

Stoffige mop……het is geel en gaat terug in de tijd.
De bus naar Groningen.
Daar moest ik even, uit het niets aan denken.

(intern, mijn vrouw komt uit Groningen)

3 likes

Nee hoor, helemaal niet. Maar het is wel paradoxaal dat de fanboys het zo ongelofelijk moeilijk maken om iets aardigs te zeggen in dit topic.

Voor mij zijn dat de monomane blijdeboodschapverkopers. Zoals de mensen die in dit topic voortdurend de voet tussen de deur zetten en het evangelie van Dumet verkondigen. Zo zie je maar: meningen kunnen verschillen.

07-minister

6 likes

En laat dat nou best jammer zijn. :kissing_heart:

4 likes

Dat verwachtte ik ook van je, deze zienswijze. Precies zo’n zandkorrel.

In een split second zien wat de hiaten zijn en focussen op optimalisering is niet een ieder gegeven. Dan maar zeiken, werkt in sommige kringen prima :+1:

1 like

Nergens kritisch naar kijken, blij lachen, en anderen intussen keer op keer in dezelfde valkuilen laten lopen, dat werkt voor jou blijkbaar prima. Ik vind dat minder, maar ieder zijn ding.

4 likes

Nee hoor, alleen waar jij kritisch op bent, daar ben ik al tien stappen voorbij. De mensen die erin blijven hangen, daar heb je geen moer aan.

Degenen die het helemaal niet zien natuurlijk ook niet veel, maar mensen kunnen vaak prima veranderen, dus daar zitten nog wel eens parels tussen :+1:. Da’s prachtig. Ondertussen zitten die zandkorrels nog te janken, ergens op de achtergrond.

1 like

Heren!

:peace_symbol: :heart: enzo.

1 like

Ga vooral zo door gents. Ik kom hier alleen voor de comments.

Ik hoop nu al dat Arie volgend jaar een topic over een nieuw project start :beers:

20 likes

Oké dan…

Inmiddels iemand eentje in de bus? :star_struck:

@JackW

Misschien beter een keer een :beer: pakken. Misschien ben je helemaal niet zo’n eikel zoals je overkomt. Of andersom natuurlijk :crazy_face:

Yes, mooi dingetje hoor.

7 likes

:partying_face:

2 likes

:joy: Jij hebt je lidmaatschapskaart van de club van zelfoverschatters ook binnen zie ik. Ik hoop dat je in jouw split-secondreis naar optimalisatie ook Kabaalstra hebt meegenomen. Dan komt alles toch nog goed.

2 likes