Hoop voor sommige hier dat je met t tooltje ook maandverband kan wisselen…
Dan snap je het niet. Die valkuilen weten ze vaak zelf wel. Dat 1000 keer herhalen werkt averechts. Dat doen mensen die zichzelf geweldig vinden omdat ze die valkuilen zien. Maar anderen hebben dat allang door .
Als dit jouw poging tot een handreiking is dan ben ik benieuwd hoe het klinkt als je mensen gaat beledigen.
Cool!
Dat wil je niet .
Niet te verwarren met mensen die geweldig zijn, omdat ze de stumpers al
zijn en
Nu begrijp ik je.
Dat gun ik je zo!
Dank je. Ik ga het toch gewoon vragen: druipen jouw laatste vier posts van de ironie en tongue-in-cheek of meen je het echt?
Kunnen jullie dit verder via pb doen?
Hij is een nieuw lid die, niet gehinderd door veel kennis, optreedt als poortwachter voor Jan. Verder is het zinloos om er nog woorden aan vuil te maken.
OT: hopelijk gaat de productie voorspoedig en komt dit hele project tot een goed einde.
Het Jan-bashen zit grotendeels in je hoofd èn dus in de manier waarop je de jou niet welgezinde reacties leest. Nogmaals, AK hoeft niet verdedigd te worden, hij is zelf capabel genoeg. Zoek een andere missie in het leven, wellicht vrijwilliger in het ziekenhuis? Die hebben ze wèl nodig

Kunnen jullie dit verder via pb doen?

Verder is het zinloos om er nog woorden aan vuil te maken.
Heren. We hebben het bijna 1000 posts redelijk netjes gehouden.

Oké dan…
Inmiddels iemand eentje in de bus?
ja hoor, vanochtend een mailtje dat hij onderweg was en nu net in de brievenbus, en dat in het verre Zeeland.
Even allebei de deeltjes in en uit gedraaid (en weer terug natuurlijk), even gauw een foto als bewijs en ja hoor no.34 kan van de lijst af.

bijna 1000 posts redelijk netjes
Na wat opschoonwerk door opperJur…
Dit topic is als een auto ongeluk waar je je toch gedwongen voelt (sensatiezucht?) telkens even naar te gaan kijken.
Vandaag valt als het goed is mijn nummer 56 door de bus. Wat mij betreft Eind Goed Al Goed en dan wens ik de nog wachtenden veel plezier en succes met de voorpret.
Ik ben ook blij verrast! Ook hier de blanco variant!
@Arie_Kabaalstra : vakwerk!!! Mag gezegd worden!!!
@Ruud : ook niet onbelangrijk, goed idee wat je enige tijd geleden had! Resulteert in een mooi tooltje!

ik vind hem prachtig!

Resulteert in een mooi tooltje!
Goed om te horen!

opperJur…
Ik heb niks gedaan hoor. Denk dat het ModJur was.
Binnen ! Prachtig stukje vakmanschap. Ben er erg blij mee dank aan @Arie_Kabaalstra en @Ruud voor jullie inspanning .

optreedt als poortwachter
van m’n NA topic!
Al vaak genoeg benoemd
Kijk naar de positieve reacties, volgens mij is het velen daar om te doen. Mij wel, vandaar dat ik hem besteld heb en vandaar dit NA topic.
Maar deel je bevindingen over het tooltje zodra je hem hebt, ik ben benieuwd wat je er van vindt!