BG1

Pas een nette Vostok overgenomen van Bas. Goede communicatie, snelle & goede verzending. Aanrader!

1 like

Pas een prachtige Vostok Desert Shield van hem overgenomen. Netjes verpakt binnengekregen. Perfect naar de beschrijving en de foto’s. Ook zeer goede communicatie gehad.

Niks op aan te merken.
Ging helemaal super! :+1:

Dankjewel @BG1!

1 like

Van Bas een mooie Tissot kunnen overnemen. Het horloge werd snel en zorgvuldig verzonden. Altijd fijn om te zien dat iets door een liefhebber is ingepakt :slight_smile:. Bedankt @Bg1 en tot de volgende keer!

2 likes

Fijne deal met @BG1 gedaan net. Veel plezier ermee :raised_hand_with_fingers_splayed:

2 likes

Prachtige oris 65 gekocht van Bas, goed omschreven in de ad, horloge is als nieuw.
Vriendelijk en gastvrij ontvangen door Bas.@Bg1
Is een aanrader.

1 like

Hele prettige ervaring met @BG1. Ik zag op het forum dat hij op zoek was naar een Omega Seamaster. Ik twijfelde al even om mijn exemplaar te koop aan te bieden, maar had de knoop nog niet doorgehakt. Na een tijdje contact kwamen we er samen snel uit en hebben we de overdracht gedaan. Contact en overdracht verliep prettig en correct.

1 like

Bandje verkocht aan Bas, @BG1, enthousiaste vent, betaling bijna sneller dan dat ik mijn rekeningnummer kon doorgeven :grimacing: Topper!

Weer een prettige ervaring gehad met @BG1 . Perfect horloge van hem gekocht , netjes verpakt met nieuw bijpassend bandje. Bijzonder leuke man om te ontmoeten en wederom zaken mee te doen! :+1:

2 likes

Geldt voor mij ook!l. Prachtig bandje overgenomen. Prima communicatie. Bedankt!

1 like

Ehm… @Skv

2 likes

Oh. Ja.

1 like

Nato bandje overgenomen van Bas aka @BG1 en Prachtig bandje voor een schappelijke prijs. Bedankt Bas aka @BG1 :handshake:

Weer een prachtig klokje van Bas gekocht. Keurige afhandeling, gezellig op terras!

En dat kon niet hier: Bg_ ?

En dat kon niet wat vriendelijker?

4 likes

Zeker, unknown, maar zit op mijn kleine smartphone te typen en zag het niet😊

Ik zie nu inderdaad dat het een beetje onvriendelijk over komt, maar zo is het uiteraard niet bedoeld. :kissing:

1 like

Prima deal gedaan met Marco.
Zijn haai is nu de mijne.
Frank

Je bedoelt Bas? Die heeft al een vrij uitgebreid topic Bg_