BG1

goede ervaring met @BG1

1 like

Mooie nieuwe horlogecase opgehaald bij Bas, prima deal, graag voor herhaling vatbaar, toch nog even doorbomen over vintage en whisky :tumbler_glass: :+1:

1 like

Bandje is goed aangekomen, dank je wel Bas.
Duurde bijna een week (helaas PostNL)
Ff paar foto’s

3 likes

Soms komt een deal, als je er niet naar zoekt. In dit geval letterlijk. Als reactie op een van mijn horloge, waar ik aangaf, dat het wel een nieuw bandje kon gebruiken, werd het me gewoon aangeboden! Eerst ging het om een bandje, maar het werden er al snel meer…

Bedankt Bas, het was prettig zaken met je te doen, en je ziet binnenkort de bandjes wel op de horloges voorbij komen. Ik ben er erg blij mee!

1 like

Een vintage condor 55 duiker overgenomen; een zeer prettige ervaring. Op verzoek nog wat foto’s te maken werd zonder morren voldaan. De deal gemaakt en uiterst zorgvuldig op de post. Ik ben blij👍

1 like

Had je ‘m niet even aan één van de bestaande topics kunnen toevoegen?

https://www.horlogeforum.nl/search?context=category&context_id=5&q=BG_%20order%3Alatest&skip_context=false

1 like

Vostok Scuba dude overgenomen van Bas. Zoals gewoonlijk snelle communicatie en de volgende werkdag pakketje in de bus :+1:

1 like

Prima deal met BG1,
he’s got the money and I’ve got …. my work cut out for me.
11 Russische klokkies met wisselende handicaps, zoals omschreven en voor een zacht prijsje.
Kan ik weer effe sleutelen😁

1 like

Veel te late reactie, maar beter laat dan niet.
Meister anker van @BG1 overgenomen voor 3 tientjes.
Een leuke milanese band erop gezet en een hartstikke leuk horloge over.
Transactie van een paar tientjes, en toch goede snelle actie van Bas. Top

1 like

Leuke GP alarm verkocht aan @BG1. Vlekkeloze transactie!

1 like

Net de bij Bas afgenomen bandjes ontvangen, snelle en nette reactie. Ben er zeer content mee!

1 like

@BG1 Bas bedankt voor de luch! Realistische prijs. Loopt keurig. En de cappuccino was lekker. Hoop weer eens iets leuks van je te kunnen overnemen…

Bill

1 like

@BG1, Bas was al enige tijd op zoek naar de Aevig Valkyr brons met groene wijzerplaat. Hij wist dat ik deze in bezit had, dus trok in de zomer al bij mij aan de bel. Ik wilde er toen nog geen afstand van doen, maar inmiddels ben ik toe aan een opschoning in de collectie. De vasthoudendheid van Bas zijn zoektocht, was voor mij de druppel om afscheid te nemen van de Aevig. Een pb aan Bas en het was direct geregeld.
Bas bedankt voor de snelle actie en veel plezier met deze bronze duiker.

1 like

Deal snel gemaakt met Bas, aanrader!

1 like

Van @BG1 een prachtig horloge overgenomen. Fijne communicatie en snel en zorgvuldig verzonden. Bedankt :slight_smile:

1 like

Prachtige rode haai leren band gekocht van Bas. Als vanouds, prettig zaken doen en prima spullen! Bedankt weer Bas! :+1:

1 like

Bandje overgenomen van @BG1 aka Bas, alles snel geregeld en hij heeft hem meteen verstuurd :+1: de volgende dag al in huis, Top Bas goede service voor een mooi product en een goede prijs. Zeker een aanbeveling :clap:

1 like

Mooie struis band overgenomen van @BG1. Alles prima zoals altijd :+1:t3:

1 like

Een mooie gloednieuwe NATO overgenomen van @BG1 tegen een heel redelijke prijs. Goede communicatie, snel antwoord op mijn vragen en het bandje zat in een met plakband versterkte enveloppe. Zakendoen met @BG1 kan ik warm aanbevelen :+1:t4:

1 like

Twee mooie Croco banden gekocht van BG1 [Bas] ben er erg blij mee. Het was wel even spannend want de bandjes hebben een wereld reis achter de rug. Maandag had Bas ze verstuurd en ik kreeg ze vandaag op de deurmat gelukkig. Nog bedankt Bas.

1 like