BG1

Twee oude Soviet horloges overgenomen. Mooi verpakt en snel verzonden, bij aankomst bleken de horloges in uitstekende staat zoals beschreven. Bedankt voor de vlotte transactie Bas!

1 like

Leuke stopwatch van Bas gekocht. Vlot verzonden en supernetjes verpakt!

1 like

Mooi bandje overgenomen van Bas. Vlotte en correcte communicatie, snel en goed verzonden!
Top. :white_check_mark:

1 like

Een Vostok en twee banden overgenomen van Bas. Redelijke prijs, snelle en goede verzending, mooi ‘spul’. Kortom, tot de volgende keer, Bas. Charles

1 like

Wederom een leuke aankoop gedaan bij Bas. Vlot en netjes afgehandeld weer. :ok_hand:

Vandaag mijn band ontvangen van @BG1 aka Bas, wederom goed, snel en uiteraard zoals verwacht zeer blij mee. Aanrader om zaken mee te doen :+1:t2: Dank je Bas tot de volgende keer :slightly_smiling_face:

1 like

Wat leuke bandjes gekocht bij @BG1, goede vriendelijke communicatie, prima prijs en snel/verzonden. Aanrader dus :partying_face:

1 like

Bas is inmiddels


hier. Mooie bandjes tegen een goede prijs overgenomen. Als altijd vlot en netjes verzonden en altijd prettig in de communicatie. Dank weer @BG1

2 likes

Setje bandjes van Bas ontvangen, helemaal met de huifkar tot in Moravië. Top!

Nice!.gif.18329fcc8f186a5d26651a88bb630c4e

3 likes

Een hele grote danku aan Bas @BG1 ! Ik heb niet écht iets gekocht van hem - maar goed.
Hier op het forum zag ik een horloge staan, ik was op slag verliefd. Nachtje geslapen - en nog steeds tot over m’n oren.
Berichtje naar de verkoper (niet Bas), maar die wou niet verzenden. Persoonlijk ging me dat niet lukken (en vooral zou ik dat niet uitgelegd krijgen aan vrouwlief) om het horloge op te halen in Utrecht (komende vanuit België). Bijna huilend de volgende nacht doorgebracht.

Uiterste wanhoopsdaad: Berichtje naar Bas gedaan (ik had al enkele fijne koopjes gedaan daarvoor, en wist dat hij van Utrecht was). Bas wou voor me (zonder aarzelen!) het horloge gaan ophalen en verzenden naar me!
De eerlijkheid, transparantie, … alles is top!
Hoewel ik enkel honderden kilometer mijn vertrouwen (en een 2-3000€ :slight_smile: ) dus blind in iemand anders zijn handen legde, heb me steeds zeker en veilig gevoeld.

Hartelijk bedabkt!

6 likes

Dank aan Bas @BG1

Lekkere alligator binnengeharkt.
Vandaag besteld morgen in huis. :pray:t2:

Oh ja, plaatje erbij

2 likes