Mooie hagedis leren bandje overgenomen. Alles OK!
Onderhand liggen er hier thuis in totaal 6 horloges van Bas. Dat moet genoeg zeggen. Pech gehad met 1 horloge, maar die kwam ook met disclaimer. De overige 5 waren precies zoals omschreven, prachtig in NOS conditie. Contact verloopt altijd vlekkeloos.
Horloge door overgenomen van Bas. Goede communicatie, uitstekend verpakt en uitmuntende service. Aanrader om zaken mee te doen
IWC accessoire overgenomen, dit was netjes verpakt en snel opgestuurd
Communicatie liep ook super goed en duidelijk, dus zoals gezegd aanrader om zaken mee te doen!
Nato bandje overgenomen van Bas.
Vriendelijke en snelle handeling en nieuw zo te zien. Aanrader! Bedankt.
Voor de zoon van een vriend van me een mooie Poljot van Bas overgenomen. Leuk contact, leuk gesprek en nog een lunch er bij ook. Ik zal zeker nog meer zaken met hem doen. Aanrader voor iedereen.
Wederom van Bas / @BG1 een Vostok en een Slava overgenomen. En wederom een leuk contact en een keurige verzending.
Bas, bij een volgende overname kom ik het horloge zeker ophalen, beloofd.
Mochten de mensen hier een eerdere ervaring van mij met BG1 hebben gelezen en hebben waargenomen dat die nu verwijderd zijn, hieronder een korte motivatie daarvoor.
BG1 had een zeer ingrijpende prive situatie (is nog een understatement), waarvan ik niet op de hoogte was, maar sinds vandaag wel.
Daarmee was mijn toen geplaatste reply totaal ongepast, wat ik ten tijde van het plaatsen van mijn ervaring niet kon weten.
BG1 heeft vandaag contact met me opgenomen en uitgelegd waarom eea zo verlopen is.
Heeft mij ook een meer dan genereus aanbod gedaan als tegemoetkoming, wat zeer word gewaardeerd, maar dat is niet nodig, BG1 is fijne kerel.
Ben blij dat hij contact met me heeft opgenomen! ![]()