BG1

Mooie hagedis leren bandje overgenomen. Alles OK!

1 like

Onderhand liggen er hier thuis in totaal 6 horloges van Bas. Dat moet genoeg zeggen. Pech gehad met 1 horloge, maar die kwam ook met disclaimer. De overige 5 waren precies zoals omschreven, prachtig in NOS conditie. Contact verloopt altijd vlekkeloos.

1 like

Horloge door overgenomen van Bas. Goede communicatie, uitstekend verpakt en uitmuntende service. Aanrader om zaken mee te doen

1 like

IWC accessoire overgenomen, dit was netjes verpakt en snel opgestuurd
Communicatie liep ook super goed en duidelijk, dus zoals gezegd aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Nato bandje overgenomen van Bas.
Vriendelijke en snelle handeling en nieuw zo te zien. Aanrader! Bedankt.

Voor de zoon van een vriend van me een mooie Poljot van Bas overgenomen. Leuk contact, leuk gesprek en nog een lunch er bij ook. Ik zal zeker nog meer zaken met hem doen. Aanrader voor iedereen.

Wederom van Bas / @BG1 een Vostok en een Slava overgenomen. En wederom een leuk contact en een keurige verzending.
Bas, bij een volgende overname kom ik het horloge zeker ophalen, beloofd.

2 likes

Heeft moeite met leveren…

Sinds 4 april vele malen de toezegging gehad dat BG1/Bas zou versturen.

Tot op heden hebben de toezeggingen niet geleid dat de daad bij het woord werd gevoegd… :thinking:

1 like

Mijn ervaring doet geen eer aan de ervaringen van anderen.

BG1/Bas komt structureel zijn afspraken niet na, het duurd al zo’n 2 maanden, wel toezeggen niet nakomen, moet helaas concluderen als zijnde 'onbetrouwbaar '.

Ik ben teleurgesteld :confused: