BHF-er van de maand! - Oktober

De term BHF-er is uitgevonden door @SwedishChef :thumbsup:
Naar aanleiding hiervan maak ik dit Topic met een dikke knipoog :wink:

Geen ingewikkelde stemrondes etc , elke maand mag iemand vrijwillig het stokje overnemen en iemand voordragen voor deze eeuwige roem!

Ik Trap af met bij deze @marnixmoed te benoemen tot BHF-er van de maand! :champagne:

Waarom Deze keuze?
Het lijkt me een mooi afscheid het forum te ā€œverlatenā€ met een gigantische pluim daar waar geen zon schijnt :grin:
Natuurlijk ook vanwege jaren lang een vaste waarde zijn hier.
Vooral het Topic flipper it forward is een heel leuk en bewonderingswaardig idee!

Gefeliciteerd Wing!
Hopelijk willen veel leden nog wat leuke herinneringen en anekdotes delen in dit topic.
http://www.omroeptholen.nl/wp-content/uploads/2011/05/e1f56db616_1388486654_14-Adembenemende-fotos-van-prachtig-vuurwerk__shre.jpg

12 likes

Ho ho ho , waarom is dit geen democratisch proces.
Ik wil natuurlijk wel kunnen stemmen , op meze… Uh ik bedoel op een van de kandidaten.

Nee prima keuze :ok_hand: Gefeliciteerd @marnixmoed

3 likes

Hoera, na tien jaar zo’n fantastisch idee. Hoe hebben we zonder kunnen doen. :confused:

2 likes

Leuk initiatief, ik heb er zelf ook mee zitten spelen in mijn hoofd.
Ik zou het persoonlijk alleen per jaar doen. :slight_smile:

Op zich was de titel duidelijk genoeg om dit topic over te slaan, wanneer je hier niet van houdt. :slight_smile:

1 like
2 likes

Zou iemand mij feitelijk kunnen onderbouwen waar in dit proces JurgBoomstra is afgevallen voor deze titel?

11 likes

Ik ben ook niet van de democratische besluiten, dus prima besluit: Wing is gewoon BHF van oktober 2016!

(En doe mij maar een appelflap)

Goed Weekend

1 like

Er is gƩƩn reglement, dus ook geen regel dat je eerst wat kilo’s kwijt moet om in aanmerking te komen voor deze ere-titel!

4 likes

:laughing:

Nou nou, wat een eer. Oktober loopt op z’n laatste dagen…:wink::smile:

Uiteraard Wing BHFer van oktober en Koen in november. Koen vanwege zijn meesterlijke bijdrage over een Hamilton zakhorloge, dat hij scoorde op de Rikketik.

Nu belemmer je mij in m’n werk! Lekker dan!! Bedankt :wink:

2 likes

Maar wel de aller-aller-ƩƩrste BHF-er!!!

1 like

goeie keuze, maar ik weet niet of de zon daar niet schijnt,
Wing werkt in de Horeca maar geen idee wat ie uitspookt in z’n vrije tijd,
je hebt speciale campings daarvoor.

2 likes

Goede keuze, echter vind ik dan wel dat het de BHFer verboden is het forum te verlaten voor een periode van minstens 6 maanden!

3 likes

Die moest ik echt 5x lezen voordat ik doorhad waar je het over had, achja het is nog vroeg he :sweat_smile:

1 like

ik zal wel niet helemaal wakker zijn maar ik snap er tittel noch jota van

Nou @anon50762135EV ik zal het even fijn voor je uitleggen.(incoming: ik zat er zelf naast en sta nu echt voor paal)…

@Carpe_tempus verwijst naar > [quote=ā€œronaldo1, post:1, topic:86873ā€]
Het lijkt me een mooi afscheid het forum te ā€œverlatenā€ met een gigantische pluim daar waar geen zon schijnt :grin:
[/quote]

En dan iets met een camping waar mensen vergeten hun kleding aan te doen wanneer ze de kip caravan uitstappen.

Zoiets?

Ah ik had die pluimtekst van Ronaldo gemist. Toch even nog een espresso achterover hakken dan maar.

1 like

FF nog hoor, maar staat die BHF gewoon zoals ik dacht voor Bedrijfs Hulp Ferlener???

2 likes