Leuk en mooie airking ook!
Is een mooi horloge. Maar zo in macro zie je toch wel dat ie een heel leven achter zich heeft, inmiddels. Hij wordt ook niet gespaard. Maar goed, horloges zijn er ook om gedragen te worden.
Hoe gaaf is dit
Heel tof om het zo te kunnen zien .
Ja, weet niet of het spectaculair genoeg is om een stream aan te wijden. Maar wie weet!
Cool zeg, zou er bijna heen gaan met een horloge wat niks mankeert, om eens te zien hoe het allemaal werkt haha
Ja, doet mooie dingen en een ontzettend aardige vent, inderdaad. Tja, hij is van hetzelfde bouwjaar als ik. Dat scheelt natuurlijk al…
Ja, heel leuk. Hij is zo onderhand semi-BNer aan het worden!
Altijd leuk daar!
Ow weet je waar ze naartoe gaan dan?
Valt nog mee dat er geen “Horlogemaecker” op dat bord staat. Nee, voor mij hoeft deze poespas niet
Heeft niets met “poespas” te maken. Hij zit toevallig in een sfeervol oud pand en hij heeft een aantal oude machines staan, omdat dit gewoon goede machines zijn. Verder is hij een echte vakman. Ik hou daar wel van.
Heb het adres even niet zo paraat. Maar hij gaat terug naar de plek waar hij begon. Maar dan het pand ernaast. Lijkt me dat dit binnenkort wel op FB o.i.d. gecommuniceerd wordt of in ieder geval op de website. Anders even 'n belletje. Dan vertellen ze je vast precies waar en wanneer.
Zie einde van de video voor nieuwe adres.
Ik heb geprobeerd een video te kijken. Maar man, wat is dat vermoeiend met het slechte Engels wat ie spreekt. Niet vol te houden. Jammer.
Hoor weinig Engels
Leuk, bedankt.’interessant om te zien.
Dat Engels slaat denk ik op de Chronoglide filmpjes hierboven.