Ja dan kunnen ze eindelijk uit die vervelende relatie stappen, er zijn veel mensen bij elkaar omdat ze geen kant uit kunnen
Ik had 55 euro verlies… Oftewel 5 euro “gewonnen”
Ja dan kunnen ze eindelijk uit die vervelende relatie stappen, er zijn veel mensen bij elkaar omdat ze geen kant uit kunnen
Ik had 55 euro verlies… Oftewel 5 euro “gewonnen”
Allebei is goed. Het ligt er echt aan waar je woont welk woord gebruikt wordt.
Nee, dan de discussie over de patatje flip vs patatje oorlog…
Waar ik ben opgegroeid is een patat met pindasaus en mayonaise gewoon een patatje flip.
Heb jarenlang in een snackbar gewerkt en dit is een feit.
Blijken er dus gewoon mensen te bestaan die dat een patatje oorlog noemen terwijl iedereen weet dat een patatje oorlog een patatje flip is met currysaus en uitjes.
Duidelijk toch?
Is lekker!
Nog nooit van gehoord
Flip met ui, heeerlijk
30mio….
Ik zou hier naar gaan zoeken :
. . ..En dan nog een 1680/8
Oh en enkele pateks.
Zoals een 5170
Of een 3940
Maar ook een gouden zenith g 381
Of een mooie 1675
En dat allemaal naast deze:
5513
En naast deze killer
Ben ik ontevreden? Nee natuurlijk niet! Ik geniet elk moment van hetgeen we wel van kunnen genieten!
HNY!
Ik doe niet anders
Nu al de beste reply van 2023…
We willen zeker heb oorlog met Flip(peke)! Er is al genoeg ellende in de wereld.
Dan wil ik wel even weten welke snackbar dat was.
Maar gelukkig maken ze wel geld
Ik denk dat ik de Omega Snoopy’s wel zou willen hebben. Begrijp dat een Rolex, Audemars en Patek onmogelijk is om voor normale boutique prijs te kopen. En waar moet ik ze opbergen? De kostbaarheden verzekering heeft zware eisen. Eigen kluis moet door verzekering gekeurd. Een kluis huren heeft tot een bepaald maximum een dekking.
Maar ik zou graag vlekkeloze Rolexen uit mijn geboortejaar willen hebben. Een Submariner en een GMT Master uit 1967. (liefst ook nog uit mijn maand) Met alle papieren en doos.
Deze 2 Pateks zeg ik ook geen NEEN tegen.
Die Pateks zijn wel aardig. Maar als je geen jackpot hebt gewonnen, kun je ook denken aan de Patek look-a-like van Seiko: https://www.seikowatches.com/nl-nl/products/prospex/spb159j1
Dat zou kunnen. Maar we hebben het over 30 miljoen winnen.
Nu ben ik wel een Seiko liefhebber. En een Willard zou naast de nieuwe Alpinist mijn verzameling niet misstaan.
Op dit moment zit ik weer even in een Casio modus.
De AE serie compleet maken. 1000/1200/1300/1500. En de F91W.
Hahaha.