Bijna dood wrakje blijkt een Engel, vierkant op herhaling en omaatje krijgt een nieuwe bril

Zeker! :+1: :beers:

Edit: oops! Oudere post! Maar nog steeds welgemeend! :blush:

Nu deze post toch gereanimeerd is…

…maar ik denk (een variant van) Peseux-110

1 like

Inderdaad, ook een bijna dood draadje… :slight_smile:

Zoals altijd: Dank, Alphons. Die Peseux 110 had ik staan als mogelijkheid, maar ik twijfel. Gaat voorlopig de documentatie in met een ??? !

Toelichting: Vedette is een uitgesproken Frans fabricaat, met mogelijk eigen (manufactuur) uurwerkjes. Maar daar heb ik geen relevante documentatie over kunnen terugvinden. Een aardige bijkomstigheid is dat uit een advertentie van Vedette blijkt dat men (bij de juwelier) het uurwerkje kon laten uitwisselen, in de garantietijd bij defect. Klaar terwijl u wacht! Daar kunnen ze, ook tegenwoordig, bij andere merken nog wat van leren!

1 like

Je kunt beter even een PB sturen met je mailadres denk ik. Omdat dit lid maar een paar uur actief is geweest kan hij geen foto’s plaatsen (level 0).

Laatste keer dat er is ingelogd is ook al een jaar terug…

1 like

Dank, Junior voor de assistentie. Maar als hij ook al een jaar niet meer actief is geweest, denk ik dat hij sowieso niet meer zal reageren. Maar ik kan het altijd proberen. Misschien breng ik de belangstelling weer tot leven… :thinking:

2 likes

Was iig leuk om te lezen alsnog.

1 like