Bijna jarig, wat krijg ik?

Doe al mijn snacks in de Smeg Oven

Interessant. Ff opzoeken

1 like

Welke zijn in deze prijs categorie interessant?

Die Omega is heel mooi. Ben benieuwd of zoiets te vinden is

Een wat oudere Breitling Colt of een wat oudere Superocean. Bij Ten2Two staat er een Colt GMT voor 1900 euro.
Tag Heuer Aquaracer Way2110 voor 1000-1200 te vinden. Andere Aquaracers ook wel voor rond de 1500 en onder de 2000.
Bij Oris de 65 diver en de Aquis in allerlei soorten en maten en kleuren. Op www.Ten2Two.nl staan er genoeg.

En die longines mag ook wel benoemd worden op de site :innocent:

Ik vind hem erg gaaf en knallen! Je ziet hem niet vaak in oranje.

1 like

Ik hoop dat ze beter smaken dan dat het klinkt :wink:

2 likes

Ik mag hem niet zo. Noemt zichzelf een expert, maar heeft in het verleden op dit forum genoeg café reacties gegeven. Maar ik zal het internet in de gaten houden.

1 like

Gadver.

6 likes

Waar hart vol van is

1 like

Hopelijk kan Jaap blijven bestaan zonder jou als klant…

2 likes

Ik ben geen klant van hem en ben ook niet van plan om dat te worden.

1 like

Herkenbaar.

1 like

Die rijstkoker is zo gek nog niet :rice:

4 likes

@Chillekasper het is leuk dat je er een topic over maakt, hebben wij er ook wat aan :ok_hand:
maar ik denk dat jij uiteindelijk zelf wel kan uitmaken wat het gaat worden, ik weet in ieder geval dat je een goede smaak hebt qua horloges :smiley: :+1:
en wat het budget betreft is het eigenlijk niet echt zo belangrijk, wel wat in jou ogen mooi is :star_struck:

1 like

Voor je verjaardag een Yema duiker of een mooie Bulova !

:smiley::smiley::smiley::smiley::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: dankjewel! :+1:t2:

Ik vind het persoonlijk altijd lastig wat ik moet vragen aan mijn partner. Vorig jaar ging het ook tussen een Junghans, Tag Heuer, en een Omega (goedkoper segment). Uiteindelijk is het de Junghans geworden. Van al mijn horloges is dat haar favoriet zegt ze altijd. Ff maar omdoen vandaag nu we het toch hebben over dat horloge.:see_no_evil:

5 likes

@Chillekasper mag je wat bijleggen? Ik zou dan voor een Citizen Chronomaster gaan. Ben steeds meer daar naar aan het kijken. Blaast werkelijk elk horloge weg qua accuratie.
Vrijwel dezelfde afwerking als GS, maar heel wat leuker in prijs dan een GS.

3 likes

Darn! Nu wil ik ook een rijstkoker :rice:

1 like