Hij heeft de tijd gephotoshopped he zie het laatste stuk van de eerste post.
En natuurlijk als je er in detail naar gaat kijken zie je dat het gephotoshopped is. Ik bekeek t echter even vluchtig op Mn iPhone en zag een tagged picture.
Foto’s met vreemde voorwerpen kan hij natuurlijk of photoshoppen of aanvragen bij de daadwerkelijke verkoper en dan doorsturen.
Wat @Skyjack zegt klinkt wel vrij goed. Een filmpje of zelfs even videobellen misschien…
Tis wel zichtbaar dat het gephotoshopped is als je het weet, maar als je het niet weet, zie je het wellicht niet.
Maar goed, als je met paypal betaald en je ontvangt niets of iets heel anders, dan krijg je gewoon je geld terug.
Om op die manier aankopen te doen, houdt een hoop oplichters buiten de deur.
En de bovenste blauwe lijn is weggephotoshopped, maar dat komt meer omdat je het nu weet. Bizar eigenlijk dit, tagging wordt ook altijd in Spanje gedaan, gelukkig heb ik daar in het verleden betrouwbare deals gesloten.
De oplichter kan je verzoek ook gewoon doorspelen naar de originele verkoper.
Jij wil wijzers op stand 10 voor 10, met tekst “Sus en Zo” en op geel blad.
Hij geeft die instructie ook door aan de originele verkope, krijgt het binnen en stuurt het door naar jou… Geen gephotoshop.
Hoezo? De oplichter doet zich neem ik aan gewoon voor als potentiele koper met verzoek voor tagged photo. Dat verzoek stuurt hij simpelweg door aan zijn slachtoffer. Dus originele verkoper weet niet dat hij meewerkt aan oplichting.
Voila, dat bedoel ik.
Als oplichter kan je de echte verkoper wel moeilijk gaan overstelpen met zulke verzoeken. Tenzij je verschillende accounts gebruikt om hem te contacteren met dergelijke vragen