Wat gaan we doen?
Reageren er ook wel eens forummers die maar één horloge in bezit hebben en dus vanzelfsprekend elke woensdag datzelfde horloge dragen om vervolgens elke woensdag weer actief bij te dragen aan dit topic? Zou ik namelijk wel grappig vinden
No hard feelings voor de personen die zich aangesproken voelen. Ben er zelf namelijk ook één and proud of it en waarom zou ik niet?
Gr Jeroen
Het begint tegenwoordig steeds vroeger…
Ik ben morgen (lees: morgen!) zeker van de partij! En wel voor het eerst. Heb weliswaar meerdere horloges, maar niets vergeleken met die ik morgen laat zien. Vertel nog even niks
Baassie Schreef:
Ik ben morgen (lees: morgen!) zeker van de partij!
En wel voor het eerst. Heb weliswaar meerdere
horloges, maar niets vergeleken met die ik morgen
laat zien. Vertel nog even niks
Je maakt het wel spannend voor me Baassie…
Wilde toch echt niet de indruk wekken bij de gelukkigen te horen die elke woensdag kunnen kiezen uit een enorme hoeveelheid automatische apparaten uit Zwitserland, Duitsland, Japan, Rusland of waar dan ook…
, het zal inslaan als een bom, 2006. Batman zal rennen en rennen en blijven rennen, you’ll see…
morgen weer woensdag!
Volgende week ook rond deze tijd!
OK. Geen paters, geen turfstekers, druiventelers dus.
Haha, dit gaat echt de boeken in hoor🤣.
Tering, morgen alweer woensdag?
Yep. Mag ik om 12:00 weer naar de receptie om meneer Zaagmans te ontvangen. Word ik nu al 7 jaar mee opgezadeld, en heb de beste man nog nooit gezien. Volgens mij is 't een grap of zo.
Ondertussen zijn er al 569 woensdagen geweest…