Hier na ook gestopt met lezen en gelijk door gegaan naar de foto’s maar helaas…
Ja die krijg ik ook nooit te zien
Ja klopt, maar soms moet je wel eens hè. …
En wat ik in het begin al zei, het is wel zo prettig om te weten hoe een ander horloge draagt, zodat je hier ook een duidelijker beeld kan schetsen. Alleen plaatjes schieten vaak niet echt op. En het was ook wel lollig om te doen
dat kost mij 2 x 2 uur extra. En daar kan ik geen 15 winkels opnoemen. Ga ik nie redden jonguh
Nee, Vreemd eigenlijk…
Ja excuses Had ik geweten dat sommigen op zondag dicht waren, dan was ik een dag eerder op pad gegaan. Maar het was een beetje een last-minute-vlucht, al slalommend bedacht ik of dit mogelijk was.
Beide zijn Stunning
Hahahaha, wat een meesterlijk verslag.
Nu ga ik het hele verhaal lezen.
Mooi verhaal en ervaringen. Lekker in de camping outfit dure zaken bezoeken. Was mooi geweest als je bij Gassan voor de lol 20k stuk had geslagen om ze met grote vraagtekens boven het hoofd achter te laten. Dat dat anno 2019 nog steeds hier en daar speelt is ongelooflijk. Vermoed dat ze Lil Kleine ook wel binnen hebben gehad daar en die geeft ze nogal uit…
Waarom??
Leuk stukje
Lachen he al die afkeurende blikken als je in je zomerse outfit Gassan binnen komt
Voor mij was dit de mooiste
Je hebt iig niet stil gezeten, buiten de conclusie,… nog ook echt horloges gepast die je door ze te passen graag zou willen hebben. Dit buiten de Nomos natuurlijk!
Hahahaha heerlijk vermakelijk verslag dit. Een van de betere recente verhalen hier in de meeste van je diepgaande recensies kan ik me nog wel vinden ook… Vooral die IWC
prachtig. Dit verslag bied inspiratie, ga in Den Bosch alleen niet ver komen gok ik zo
Dat we een meningsverschil over Nomos hebben kan ik je uitstekend vergeven. Maar dat er geen foto bij zit van iemand (wie dan ook) die staat te milfen… Pic or it didn’t happen, zo makkelijk is dat. Ik zit hier volledig blanco in.
Fantastisch verslag. Alleen bovenstaande stukje kan ik niet smaken.
Nee, na Jacobs, van Grinsven en S&C houdt het helaas op…
Mooi verhaal en zeker ook in andere steden voor herhaling vatbaar.
Ik help je wel even…15 winkels.
Precies 15… verzin je toch niet
Check van tevoren wel of ze daar allemaal open zijn, op de zondag
Nou hebben winkeliers uiteraard ook wel eens een dagje rust nodig, dus zo vanzelfsprekend is het allemaal niet…echt, de volle verbazing bij mij : hoezo, dicht !!! WIL je niks verdienen of zo ?!
Euh, sorry winkeliers… 6 dagen per week is genoeg, en zeker voor tentjes als avw en awco waar je niet iedere student achter de balie kunt zetten voor 7 euro .
Ik zat per ongeluk in de 2019-modus.
Pitstop bij jou is even lekker eten toch?
Markreel of n pittige kip??
Leuk om te lezen dit.
Geen tijd voor gehad toen ik thuis was kwam ik erachter dat ik alleen een banaan op had die dag.
Een gewone banaan?
0 bereiding ? Geen sausje oid?
Hier komt ie dan…
MAN MAN MAN MAN😂
Kom ook een keer naar de koopgoot te Rotterdam? Scheelt mij weer veel km lopen.
Werd wel nieuwsgierig naar de prijzen…
Leuk verslag
Ik voel me altijd licht beschaamd als ik horloges ga passen als ik weet dat ik niks ga kopen. Maar daar moet ik idd gewoon sch**t aan hebben.