Binnen 4 uur 15 winkels = 30 horloges passen...lukt dat ?

Dit kan alleen een creatieve geest bedenken. Hulde, geweldig verslag.
Volgens mij maken dit soort verslagen het horlogeforum zo uniek.

1 like

Waarbij ik eigenlijk alleen de laatste 2 de moeite vind, maar bij de laatste me niet altijd even welkom voel…

Geniaal dit! Mooiste zijn de Meistersinger, Zenith en de Speedy’s.
Welke maar Zenith had je om, 38mm?

1 like

Hey @FransT mag ik je scooter lenen als ik weer 020 bezoek :smiley: ? Lijkt me wel wat, zo’n tochtje! :+1:t2:

1 like

Op de scooter?

1 like

Zullen ze blij van worden die Juweliers van al die Fun shoppers.
Als je erover nadenkt wat voor kosten die mensen hebben zou je ze eigelijk alleen moeten bezoeken als je serieuze plannen hebt is mijn mening.

5 likes

Hier :point_up_2:t4: kom ik morgen even op terug, want deze reactie is echt TE grappig om te negeren :smiley:

2 likes

Ik ben afgelopen week bij de AD geweest en het hierover gehad.

Het hoort erbij en ze vinden het leuk, plus het is ook een stukje investeren in een goede naam als je ieder met plezier doet helpen … Al is het een kereltje van 12 die gewoon eens een droom om de pols wil hebben en een stapel folders mee naar huis wilt nemen . Ze staan klaar voor hem.

Als hij ooit centjes heeft is deze positieve benadering hem bij gebleven en 3x raden waar hij als eerst binnenstapt???

Plus mond op mond of forum praat reclame.

Dus ja, de goede AD heeft hier geen moeite mee en zal er zelfs plezier aan beleven…

1 like

Bij van Willegen in den haag geloof ik dat. Maar waarvoor kijken ze bij s+c dan altijd zo chagrijnig? Is dat bedrijfsbeleid?

Zo, ik ben weer nuchter.
En even heel goed nadenken hoe ik hier serieus op moet reageren, zonder dat ik een levenslang stadionverbod krijg.
Ok, een poging : als ik een funshopper was ( leuk woord, de eerste keer dat ik dat zie, bedankt :smiley::+1:t4: dit wordt een blijvertje hier op het forum ) dan had ik wel een afzichtelijke Rolex met diamanten of een Hublot gepast. Naar buiten gerend, fotootje gepost, en heel hard geroepen : kijk dan, kijk dan !

Maar een funshopper ( :smiley::+1:t4: ) past geen Nomos, Oris, Meistersinger, Zenith of Hamilton. Een liefhebber wel. Want hey kijk :

Een Oris. Net als die andere om mijn pols tijdens die funshopper ( :smiley::+1:t4: )- trip.

Maar goed, waar ik het wel bewust voor deed, was om sommige ( veel ) leden even over de streep te trekken om een dure winkel in te stappen.
Aanbellen, sluisje door, dikke portier, serieus kijkende mijnheer in het pak, en dan al blozend en bibberend zonder geld op zak om een duur horloge gaan vragen ? Jawel, gewoon doen. Kijk maar, zo simpel is het. Alleen bloos en bibber ik niet.
En nou komt het : DAAR ZIJN ZE VOOR. Die winkels. Met personeel. En huur. Daar mág je iets bekijken, voelen en passen. Want misschien kom ik namelijk wel terug. Of een lezer hier, op dit HORLOGEFORUM. Die nu denkt hey…dat kan ik ook. @anon53002072EV legt het ook al prima uit, niks aan toe te voegen.
En een goede winkel helpt je altijd keurig en netjes, zoals in mijn verslag geschreven, zonder na te denken of je nou wel of niet iets koopt. Niet dat ze dat aan mij kunnen zien, maar da’s wat anders.

Ik stop ermee, geen zin meer, zonde van mijn tijd. Ik ga in de tuin liggen met een bak koffie en neem 2 paracetamolletjes… Oja, nog bedankt :smiley::+1:t4: schitterend woord.

21 likes

Ook bij S&C geen last van gehad en ik heb nog een boevenkop ook.
Misschien ligt het aan jou? :yum:

1 like

Dus als je bij een autohandelaar binnenstapt dan moet je met een auto naar buiten?
Een middagje naar de stad wordt dan wel lekker kort, dan moet m’n vriendin die schoenen meteen in de eerste winkel kopen ipv de laatste :rofl:

3 likes

dat is een utopie, de mijne gaat 50 winkels af, en daarna terug naar de eerste om te kopen… (als ze al koopt, meestal komt het erop neer dat ze nog een andere dag terugwil).

Zo herkenbaar… :roll_eyes:

Waar ik woon kan het in 5 minuten zonder scooter en helm en blijft het bij Seiko en Maurice Lacroix :slightly_smiling_face:

Maar wel deze seiko kunnen scoren waar ik heel blij mee ben.

7 likes

Er staat er één te koop in Amsterdam denk ik.

1 like

Zou goed kunnen :sunglasses: .

Ze zijn er toch wel omzet door misgelopen. Het is overigens de vestiging in den haag waar ik deze ervaring meerdere keren heb gehad.

Haha leuk om te lezen!
Kut he die helm op binnen de ring;)

1 like

Mwah het valt mee. Ik woon er ook buiten hè, dus dat scheelt ook. Je hoort er amper nog iemand over trouwens…volgens mij is iedereen het al gewend. Het rijden zelf is vooral slim zijn : hele doorgaande routes zijn nog gewoon op t fietspad , eigenlijk niks verandert. En als het regent, is zo een helm wel relaxed :tada:

Begrijp ik het nu goed dat je met een scooter (max 25kmh) in Amsterdam een helm op moet? Dan moet elke fietser die wordt gelopen door een motortje (elektrisch of benzine) dus ook een helm op?