Binnen 4 uur 15 winkels = 30 horloges passen...lukt dat ?

Begrijp ik het nu goed dat jij een half jaar geen nieuws hebt gezien :thinking::rofl:
Maar ja dus. Binnen de ring a10 ( valt nog wel mee dus , want ondertussen is er bijna een tweede ring omheen gelegd ). En die fietsers niet, behalve met een geel plaatje natuurlijk.
En Max 25 kmh is uiteraard 35 of meer.

1 like

Research in vogelvlucht.
Het is wel lef hebben om niet keurig gekleed horloge winkels te bezoeken.
Zelf heb ik ook in casual lentebroek met t-shirt in een deftig warenhuis in Berlijn een klokje gekocht. Het is immers vakantietijd, dus geen smoking aan bij het winkelen.

Dat van de warenhuizen en horloge winkels is wel treffend. Hoe verkopers verschillen, humeur, vakkennis, geen vakkennis, geen zin om te werken, en de andere rent voor je.
Dat is ook wel met horloges, je moet er iets bij hebben.

De IWC aquatimer heb ik zelf ook eens op mijn lijstje gehad, en de Omega seamaster staat op mijn lijstje. De Oris big pilot is er ook vanaf. De Cartier Santos ook van de lijst af, de Bvlgari Bvlgari in 41mm in bling bling goud op mijn lijst.
Een stel Rolexen, op de lijst en er dan weer vanaf.
De good old Breguet marine blijft maar plakken op mijn lijst.

Gassan, Ace, Schaap, de bijenkorf en hudson. Frans is er geweest.

1 like

Geweldige reportage! Heb er van genoten.

1 like

Ben je gek. Sowieso vallen Hudson Bay en de Bijenkorf al af, de Seiko is nou ook niet echt je-van-het, en als er voor deze jongens :point_down:t4: de deur wijd open wordt gedaan, dan komt iedereen binnen.

image
image

juist. Ik schreef ook in de inleiding : voor wat het waard is.
Als ik de volgende dag was wezen shoppen, had ik iets heel anders kunnen typen.

:joy:

2 likes