Binnen 5 minuten al stukken....

Zuur!..

Mag ik mijn verhaal doen in jou topic??

Boze puber…hele boze puber…puber die ontploft.
Breitling om de pols… (skyracer)

Online gesprek mentor.
Puber schrikt hiervan en de woede overstijgt alle grenzen… heeeeeeeeeeele boze puber die de benen wilt nemen.
Dat mislukt, maar dan een duik het toilet in.
Mijn arm gaat mee.

Je raad t al.
De deur moet en zal dicht vind deze doorgedraaide puber.
Tussen de deur en het kozijn zit alleen geen lucht dus de deur wilt niet dicht… nog een hengst…nog een hengst…nog eentje

Yes, de deur wilt niet dicht omdat mijn arm ter hoogte van de Skyracer ertussen zit.

Resultaat … sluiting knak.
Verder geen schade trouwens, wat witte verf op de lugs wat met nagellak remover zo weer weg was.
Deur en kozijn wel wat deukjes . De Skyracer overwint.

Alleen nieuw bandje met slotje koste wel 170euro die de ondertussen hele lieve puber zelf wilde vergoeden… hoeft niet van mij…ik snap hem wel…

Maar belangrijker, ik snap jou.
Dit is zichtbare schade aan een mooie NA… mega zuur.

9 likes

Pfoe, vervelend. Hopelijk is het relatief snel en niet enorm duur te repareren.

Tijd om je deurklinken te voorzien van een stootrand?

Deurklink beschermhoes

kennelijk komt het met ribbels voor de vrouw…

2 likes

Wat een pech zeg. Durfde je meteen te kijken of zat daar nog een tijdje tussen?
Ik weet dat ik altijd eerst eerst in de ontkenning schiet en pas na een minuut of 5 voorzichtig de schade ga opnemen…:joy:

9 likes

Ah heb jij die,

Ik heb deze om mijn deurklinken zitten.

6 likes

Kut zeg, als zoiets gebeurt …

Da’s echt balen… hopelijk doet Spinnaker niet zo moeilijk. Dit is beyond wabi-sabi…

Dat heet handbal …

Ze komen vlot met een antwoord bij Spinnaker. Dikke vette pech voor mij.

We’re very sorry to hear that you are having problems with your watch.

Regretfully, as much as we would like to assist you but we do not sell spare parts to any individuals in the world. Our spare parts are only offered to our authorized service center.

We recommend sending your watch for inspection and repair to our authorized Service Center in the UK.

Als het echt zo is dat ze ook weleens langskomen bij Watch2Day, dan moet ik daar maar op wachten denk id. Altijd nog goedkoper dan aangetekend heen en weer sturen, met grote kans op invoerkosten en daarbij nog de reparatie kosten.

3 likes

Dat is echt balen. Weet wel een keer dat ik mijn horloge ergens tegenaan stootte er een klein krasje opzat ik al heel erg baalde. Kan mij voortellen hoe jij je voelt.

19 likes

Heb je ze verteld dat jij geen individu bent maar een client base van potentiële duizenden kopers vertegenwoordigd? :sweat_smile:

2 likes

Geniaal Jurk🤣

1 like

Toevallig niet met je creditcard gekocht? Dan heb je vaak x maanden verzekering op je aankopen…

3 likes

Geweldig :grin: :ok_hand:

2 likes

Met bijna 2 meter hoogte voel ik met je mee. Mijn grootste dagelijkse angst… :sweat_smile:

Klote zeg. Ok, nu gaan wij met z’n allen Spinnaker kapot boycotten :grin:

Pff balen zeg. Een beetje een standaard bericht dit. Succes

Dat waren ze misschien ooit, maar dat is allang niet meer zo.

Als Spinnaker - SeriousWatches.eu ze zelfs verkopen.

Misschien kunnen zij je verder helpen.

2 likes

Dat is mooi k*t sterkte :grimacing:

Goeiedaghap wat een prijzen. :scream: