Binnen 5 minuten al stukken....

Al met al lekker piep met peren. Jammer voor je. Maar wat @BadBart suggereert is misschien wel een idee om je CC maatschappij eens te bellen.

Ooh, dat is balen hee! En helaas is de deurklink voor mij ook een geduchte tegenstander :roll_eyes:… Maar 5 minuten is wel heel rap. Wat een pech!

Toch vervelend dat het gebeurde toen je een weekend weg in een hotel was. Toch de reisverzekering bellen🤭

Buitengewoon zonde.

Damn

Maar die verkoopt de laatste tijd wel meer horloges van ‘vage’ merken…

Die noemen ze tegenwoordig microbrands. :slight_smile:

1 like

Een deurklink valt toch onder inboedel?

Laten we het daar maar op houden dan…:sunglasses:

Ik denk dat de deurklink niet beschadigd is.

Ik zag het zojuist, op de website van SW…
Nou, dan liever een dikke 1000m ‘klok’ van Zelos voor € 400,-. Maar oké, ieder zijn/haar voorkeuren…

Wat zijn de maten van de inlay @Jurgen ? Wie weet kan er zo een andere (Seiko?) inlay in.

Geen idee, zal ik eens op moeten meten.

Niks met Spinnaker te maken. Helaas.

1 like

Sorry …

Ik open HF. En het eerste wat ik las , was dit…

Ik kreeg er een beetje de slappe lach van…:joy:

Sorry.

En dan dit :

:grinning_face_with_smiling_eyes:

( ik hoop dat het goedkomt ):slight_smile::+1:t2:

Ik had wel wat meer coulance verwacht van Spinnaker, hoe moeilijk is het om zo’n inlay op te sturen? Jammer hoor! Ik hoop dat er een andere oplossing komt.

Inboedel verzekering…

Zou me verbazen als zoiets zou kunnen.

Ja kan hoor. Als je extra inboedel verzekering hebt voor binnen en buitenshuis + werelddekking. Zit ook kapot door eigen schuld bij. Betaal je wel 70 euro per maand, maar heb je wel wat meer rust in de kop.

Nope hier alles met links, volgens mij is rechts bij mij “stuk” dat wordt helemaal niets met die kant.

Spinnakers krijgen nooit karakter, Henk, da witte gij ook.

Te vroeg voor deze grap? Ik kon het niet laten. :pray: Maar die gebarsten bezel mogen we geen wabi-sabi meer noemen, toch?

Ik merk dat mijn moeder minder vergevingsgezind was bij haar leven. Ik was uitgekafferd, had mogen betalen, en als er schade aan de deur was had ik waarschijnlijk op m’n donder gekregen. Fysiek. Daar kwam vader nooit aan te pas. Dat was ook niet nodig.

Maar als ik als puber ontploft was op de foute manier had ik ook al een grote rode handafdruk op m’n gezicht staan voor ik “pap” had kunnen zeggen. Nogmaals, vader kwam daar niet bij kijken. Ze was 1,65 lang, maar best snel voor haar leeftijd. :smirk:

Punt is: ik respecteer je terughoudendheid.

Ben je verzekerd? Mijn reparatie aan de Grand Seiko die ik liet vallen werd keurig door m’n inboedel-ding vergoed. Tot op de cent.

En ik heb gewoon standaard inboedel met een kleine clausule voor kostbaarheden.

3 likes