Hallo allemaal,
Post hier bizarre horloge foto’s die je op het internet tegen bent gekomen. Ik trap af met deze foto genomen in een Rolls Royce met voor een paar miljoen aan Richard Milles en Pateks aan het stuur en een foto van een stuur van een Lamborghini Aventador behangen met Rolexen.
MvG Ralph
1 like
Een een spijkerbroek vol gaten van 1000 euro of zo.
@HanDavinci met zo te zien een Steinhart
12 likes
Je moet de moeite maar willen nemen om al die metalen banden los te maken, om het stuur te doen, vast te maken en vervolgens een foto te maken.
Alles voor een harde internetpik
Neemt niet weg dat het behoorlikke collecties zijn
7 likes
RBK
8 mei 2019 om 14:34
7
Dat rijdt toch helemaal niet fijn?!
4 likes
W.E
8 mei 2019 om 14:35
8
Je zou je gaan afvragen of het niet makkelijker is het stuur te demonteren en de horloges erop te schuiven.
Overigens ben je inderdaad wel echt een sneubeukerige droeftoeter eerste klas als je zulke plaatjes moet schieten om gelukkig te worden.
3 likes
Ja inderdaad lijkt mij echt een rot klusje haha en dan valt een pinnetje bij je voeten onder je stoel weg
1 like
Nee, maar weer makkelijker dan een watch winder…
3 likes
Dat zijn die dealers in Dubai. Die flipperen dagelijks waar 99% over kunt dromen…
1 like
Een horloge oogt duurder dan zoveel bij elkaar, dan lijkt het een plastic verzameling.
1 like
Selie
8 mei 2019 om 14:43
17
Daarom hangen er geen Seikos aan het stuur. Dat collar systeem is natuurlijk onhandig bij het losmaken in de auto.
2 likes
Overigens lijkt het alsof op die eerste foto e.e.a. lekker met photoshop is bewerkt.
Ik zie daarnaast dat het in Hanoi is, bij het Cong Caphé…die heeft dus het volledige budget van de stad in zijn auto hangen haha.
2 likes