Bizarre horlogecollectie van Producer Michael

Kwam dit bij toeval tegen op Youtube. Deze man heeft dus naast een miljoenenvilla en privejet een enorm kapitaal aan horloges. En dan van het soort die je hier op HF maar nauwelijks tot niet tegenkomt. Grappig vind ik wel dat deze man erover praat alsof het wat goedkopere Seikootjes (niks mis mee btw) betreft. Part 1 t/m 3 en mogelijk volgt er nog meer

6 likes

Ik vind hem persoonlijk heel aangenaam om naar te kijken; hij koopt wat hij zelf graag wil (bling bling) en is ook helemaal niet pretentieus.

Zijn collectie daarentegen :face_vomiting:

5 likes

Geld + een enorme wansmaak = Producer Michael

6 likes

Michael zal er vast van genieten. Gelukkig maar… iedereen zijn ding :wink:

3 likes

Is alles wat niet jouw smaak is, wansmaak?

7 likes

Zeker niet! Maar als de tijd aflezen op je eigen horloge niet mogelijk is zonder zonnebril… :confused:
Hoewel; hij heeft volgens mij ook een Jacob&co (of hoe dat merk ook heet?). Daarvan is het vakmanschap wel :clap::ok_hand:

Ik heb de video niet gezien, maar de eerst blik op de thumbnail gaf mij exact hetzelfde gevoel.

Die Seikootjes zijn een stuk mooier dan deze gedrochten

2 likes

Het is mooi hoe enthousiast hij er zelf over is, dat maakt bijna goed hoe lelijk sommige horloges zijn

2 likes

Na enkele minuten maar gestopt met kijken. Mooi of niet mooi, dozen vol met dure horloges… pffffffff jaloers…

Klopt, heeft echt veel geld in deze klokken zitten. Inmiddels heeft hij al 2 of meer Jacob & Co’s …

Zonder de filmpjes te hebben gestart al besloten dat het de moeite niet is, ik zie zo al dat hij een wanstaltige smaak heeft.

Is deze man overigens bekend van bepaalde films?

1 like

Ergens vraag ik me dan wel af of de beste man het zelfde geluk beleefd tijdens het kopen/dragen van een mooi horloge. De ‘spanning’ voor een aankoop, het researchen op internet, dat gevoel tijdens het passen. Chapeau voor de collectie maar en dan? Waar beleef je op zo’n niveau nog lol aan?

Ik zie overigens geen @stefanketelaars dus zo exclusief is zijn collectie niet :roll_eyes:

3 likes

Als die collectie niet bij zo’n man zou horen zou ik het wanstaltig vinden. Maar omdat hij zelf in zijn stijl en doen net zo excentriek is kan het door de beugel.

2 likes

Ik moest het ook even googlen maar hij heeft inderdaad een IMDB profiel:

2 likes

Aangenaam om naar te kiijken? HAHAHHAHAHAHA sorry maar kon me niet inhouden…

1 like

Wat doet hij mis dan ? :confused:

Goedkope reactie. Hij geeft zijn mening en dat mag gelukkig op dit forum.
Jouw reactie daarentegen is kinderachtig.

3 likes

Deze reactie van jou daarentegen natuurlijk niet :joy:

3 likes

Deze dan nog maar als uitsmijter :scream:

1 like