Bizarre horlogecollectie van Producer Michael

Russian accent Kapitalist scum!

Het is fijn dat veel mensen een verschillende smaak hebben, dan hoeven ze niet allemaal op dezelfde vissen te vissen. :wink:

1 like

En zo kunnen we alle vissen leren kennen :wink:

Die horloges zijn als het gros van de muziek die hij heeft geproduceerd: een enorme liefhebberij, maar oh, zo smakeloos in mijn ogen. Wat mij het meeste verbaasd is dat deze man zoveel geld verdient. :slight_smile:

Dat gezegd hebbende, leuk hoor. Helemaal zoals hij over die triple-axis tourbillon praat, het is gewoon schattig.

Over smaak valt wel degelijk te twisten, zo lees ik, maar deze kerel is zó vriendelijk dat ik zijn -laten we eerlijk zijn- wanstaltige voorkeur voor bling-bling hem na 10 seconden kijken al heb vergeven.
Leuke video’s, vooral die over zijn Jacob Astrodinges. :grin:

2 likes

Nee eigenlijk niet nee :D…Eerder realistisch en terecht…

Afgruwelijk … maar wel een leuke gast dus vooruit

1 like

mijn mening: blijf met je aftermarket diamanten van die horloges weg. ik moet wel zeggen dat die jacob&co astronomia’s (ja hij heeft er meerdere) prachtige stukje’s vakmanschap zijn. hij blijft in z’n andere video’s naar mijn mening redelijk down to earth voor een multimiljonair.

3 likes

Het enige wat deze gast schijnbaar niet heeft is een fijn gezin en fijne betrouwbare vrienden. De weinige dingen die niet te koop zijn dus…

Sjiek dat hij daar iets in de comments schrijft.

2 likes

Zijn reputatie is zeer bedenkelijk, zijn smaak is beneden alle peil en hij draagt ook regelmatig fake. Net zoals hij zelf is.

Ik ken de goede man niet.

Zijn collectie heb ik zo’n drie maanden geleden als smakeloos afgedaan, en verder heb ik niet meer bij hem stil gestaan.

Dat hij linksom of rechtsom toch steeds weer door anderen op mijn radar wordt gezet zegt meer over die anderen en de weerklank die wat hij doet vind, dan over mijn interesse. Een soort van Rolex, dus eigenlijk.

6 likes

Op zijn minst een interessante collectie te noemen. Vind het wel een aimabel man. Ga niet zeggen dat hij een smakeloze collectie heeft want dat wil dan weer zeggen dat hij geen smaak heeft en ik wel. Moet een fortuin gekost hebben.

1 like

Echt een fantastisch kanaal om te kijken. Ik kwam hem ook ineens tegen terwijl ik horloges aan het bekijken was. Wat een baas die michael

5 likes

Keek zijn kanaal een tijd geleden wel eens, maar heb niet het idee dat hij echt liefde heeft voor horloges. Komt over alsof het voor hem hetzelfde is als kleding.

Ook ik kwam deze producent tegen toen ik wat horloge filmpjes aan het kijken was.

Hij koopt alles wat los en vast zit. Grappig genoeg vind hij horloge merken die ik leuk vind ook leuk, en geeft net zoals ik geen zier om Panerai.
Zijn cameraman draagd onooglijk lelijke horloges, en wil maar geen echt top horloge dragen.

Hij heeft lelijke Rolls Royces, maar ook een sportieve Ferrari.

Bij Michael is naast geld ook één ding belangrijk, en dat is Jacob&Co.

Ik kijk graag naar zijn filmpjes en de analyse van die Duitser is spot on! :smiley:

Michael’s horloge collectie is echt vreselijk bling bling; tegelijkertijd weet hij wél weer elk detail en is hij absoluut een kenner van horloges en horlogemerken!

Merkwaardig genoeg demonstreert hij zijn rijkdom niet op een patserige of oppervlakkige manier, ik vind hem vooral oprecht geïnteresseerd in al zijn auto’s, goodies en bovenal horloges!

De interactie met sidekick en cameraman Adam is inderdaad fascinerend; net als alle excentrieke GTA like verkopers van extreme dure artikelen. :smiley:

Last but not least is hij ongetwijfeld te kleurrijk voor de gemiddelde zure Calvinistische Hollander of Belg op dit forum! :sunglasses:

3 likes

Lachuh kerel maar niet bepaald mijn outfits en horloges qua smaak.
Vermakelijke video’s wel

Kijk die filmpjes ook wel eens , vind ze wel grappig en laten we het er op houden dat hij niet dezelfde smaak heeft als ik (heeft ook iets meer geld :slight_smile: )
Dan moet je zijn autoverzameling zien …

Spoel even naar 8:57… ik dacht altijd dat dit horloge een urban myth was, but it’s real!
:face_vomiting:

1 like