Bizarre horlogecollectie van Producer Michael

:joy: :joy: Die stylist :joy: :joy: Sinds wanneer is het cool voor mannen om uitgelopen mascara te rocken?

Het levende bewijs dat je met geld geen smaak kan kopen. Droom zelf van een rolex ooit, maar met deze wil ik niet dood gevonden worden. Eerlijk is eerlijk, met die man z’n cashflow ligt ie er waarschijnlijk ook absoluut niet wakker van wat jij of ik ervan denken.

1 like

Doe mij Floyd Mayweather maar :slight_smile:

Ik zou hem met trots dragen. Een rainbow Daytona heeft wel de voorkeur.

1 like

Vermoedelijk 1 van de redenen dat er miljoenen verschillende uurwerken bestaan. Waar de ene een kotskwakje terug moet doorslikken gaat de andere van raven. De horloges die ik op jouw instagram zie kan ik veelal (om niet te zeggen allemaal) waarderen, maar dit nee.

1 like

Wat ik nu weer niet begrijp van zo iemand is hoe je in godsnaam zoveel after-market diamond gezette horloges in je collectie kan hebben zitten.
Ofwel je koopt ze factory diamond set of je laat die stenen eruit.
After-market set is niet meer te verkopen aan een collectioneur ofwel horloge vernield en waarde ver weg, dit geeft dus weer eens aan dat niet iedereen met veel geld en een grote collectie weet wat hij aan het doen is.

1 like

Bwa, Gangster’s paradise. Genoeg tokkie rappers met plots een vloot aan centen die hier spontaan van jizzen.

Of gewoon geen fuck geeft om resale value.

3 likes

Hoe kom je daarbij? Waarom trek je van dat soort voorbarige conclusies?

Michael is getrouwd en heeft een dochter.

Michael Sasha Electra

1 like

Ik ben erg benieuwd naar welke bedenkelijke reputatie je refereert. Wat je precies bedoeld.

Over het woord “schijnbaar” gelezen?..

Als producer ben je constant op zoek naar geldschieters om nieuwe programma’s te financieren. Investeerders. Dat gebeurt niet altijd op een frisse manier getuige enkele vrienden van me die zaken met hem hebben gedaan. Bovendien is hij ook niet bepaald kieskeurig wat het type programma betreft. Als het maar opbrengt mag het best smakeloos zijn.
En het dragen van namaak (zowel kleding als horloges) of pretenderen dat je multi miljonair bent, een privé jet hebt, enz…, terwijl dat helemaal niet zo is, is ook niet bepaald goed voor je reputatie.

1 like

geloof dat hij vooral muziek doet en heeft gedaan.

Hij heeft een paar miljoen meer als mij rondslingeren. Paar miljoen meer betekend multi miljonair.

Ik heb nooit beweerd dat hij onbemiddeld is. Wel dat hij pretendeert veel meer waard te zijn dan hij werkelijk is. En fake spullen draagt. En zijn inkomsten van twijfelachtige allure zijn.
Ik zag trouwens dat Ballerbusters op IG hem ook onlangs ontmaskerd heeft. Kijk maar eens naar de postings op die pagina zo rond eind Mei.

1 like

Shit! Ik was zo nieuwsgierig.

Waarom zou ik dat moeten willen? Ben niet zo van de afgunst. Zolang hij geen probleem heeft met het weinige wat ik heb, heb ik geen probleem met wat hij heeft (of het nu veel of weinig is).

Leven en laten leven.

Waarom reageer je dan überhaupt op deze post?

Dan ik*.

Lang verhaal kort, ik wil nog steeds wel die Leopard Daytona van hem. Gewoon omdat.

Ahh … per ongerluk zo’n draadje gevonden op dit forum.

Ik vind die fimpjes van producer Michael humor en de man zelf niet onsympathiek (ik weet verder niks over hem en baseer mijn mening dus alleen op die filmpjes). Over the top maar wel met zelfspot. Ook zijn assistent maakt hem eigenlijk continu belachelijk, en dat vindt ie prima. Liever dat dan mensen in die positie die zichzelf super serieus nemen. Want die zijn er veel meer (ook op youtube).

Er is ook iets, hmmm. Ironisch? Is dat het woord? Aan dit youtube kanaal. Youtube zit vol met “down to earth” mensen die eigenlijk niks anders van zichzelf laten zien dan zorgvuldig gescript materiaal waarmee ze hun brood willen verdienen. Deze gast, ondanks al het “neppe” van alle glitz&glamour lijkt in vergelijking op een bepaalde manier meer legitiem. Of zijn smaak aansluit bij dat van de kijker, of hij overkomt als expert en goeroe, dat boeit hem allemaal geen reet.

2 likes