Black Bay 36 bandenparade

Naar aanleiding van mijn volgende aankoop ben ik op zoek naar ideeën voor verschillende banden die mooi passen op de Black Bay 36.
Wat hebben jullie van banden aangeschaft? Mag leer, nato, canvas of bracelet zijn.

Foto van de verkoper met Hirsch osiris black leder :

2 likes

Staal is het mooist, zou ik er op laten

4 likes

Eensch.
Topic sluiten.

1 like

Staal.

Ik ben niet zo’n liefhebber van staal, zal er dan ook enkel bij bepaalde gelegenheden opkomen. Ik verander nogal eens graag en de meeste van mijn horloges zijn bandensletten.

2 likes

Alvast niet die zwarte Hirsch. Doet het horloge geen eer aan.
Als je geen staalfan bent, kijk eens naar een Colareb band.
Italiaansche finesse en kwaliteit.

1 like

Die zwarte Hirsch doet het horloge inderdaad geen eer aan. Deze zal er in elk geval niet terug op komen en waarschijnlijk voor een andere gebruikt worden.
Die Colared bandjes zien er mooi uit, zal deze week hun aanbod eens bekijken.

BB41

2 likes

Heel simpel. Alles kan op een zwarte plaat met witte accenten. Google image en dan “Black Bay 36 strap” is je vriend.

Heb ik al gedaan. 99% van wat er dan voorbij komt zijn de originele leder, staal en camo-nato bandjes

De BB36 kan niet veel hebben imo. Ik zeg:

1 staal
2 nato
3 canvas
4 hoedje van papier

5 likes

:sneezing_face: de Hirsch is te formeel …te netjes op een toolwatch als de 36 vind ik … veel mooier zoals hierboven de foto’s van @patrick2 :+1:

2 likes

Ik had gehoopt dat er hier een aantal opties gepost zouden worden. Helaas, er is weinig tot niets gepost. Eerlijk gezegd ben ik niet heel verbaasd. Online vind ik ook weinig. Wel vreemd.

1 like

@Tom88 wat denk jij?

1 like

:grin::ok_hand:t2:

Heb de bb36 op 3 à 4 verschillende bandjes gedragen, zal vanavond wel even een zoekslag maken in m’n fotogallerij

3 likes

Ik heb rood-bruin leer op mn explorer:

7 likes

Op de Explorer is dit echt heel gaaf, maar de Tudor heeft een enorme afstand tussen de kast en de springbars, precies de reden waarom ik tot nu toe nog geen gekocht heb. Met een MN strap misschien minder goed zichtbaar.

3 likes

Zoals beloofd :slight_smile:

Toch nog een foto kunnen vinden

1 like

Zal de bb morgen eens op een MN strap zetten.

2 likes

Welke kleur ?