Black Friday & Cyber Monday

Gewoon “welcomeblack” gebruiken :thinking:

2 likes

AceJuweliers heeft vanochtend een aantal BlackBay 58’s binnen, en met een beetje mazzel kan je die vandaag nog bemachtigen. Informeer naar Dale Vito Boom.

Van Hell heeft meestal maar weinig leuks in “sale” helaas. Sta regelmatig tegen het raam aan te heigen daar op de hoek :upside_down_face:

Hij was vandaag €288,- op Watchdiscounter wegens Black Friday.
Alléén in het wit, toch een minder leuke kleurstelling…
Maar weer eens te lang getwijfeld, en nu zijn ze op!

Niks korting, gewoon een limited edition in het zwart uitbrengen dachten ze bij Farer:

1 like

Hudson bay. Korting op Seiko, Casio, Certina, Alpina, Hamilton en nog veel meer.
Zelf een Alpina seastrong 300 gekocht voor een prijs die ik nergens anders kon vinden!
Sla je slag!

Ik las in de volkskrant dat na onderzoek is gebleken, dat van 87% van alle black friday aanbiedingen in Engeland het product gedurende het jaar minimaal 1 x goedkoper te vinden is geweest. Zal hier niet anders zijn.

1 like

Ik weet hoe het veelal gaat met de zogenaamde black friday kortingen. En je zal best gelijk hebben. Maar kocht vanmiddag deze Alpina voor € 669,20 . Da’s toch echt een superprijs? Gisteren naar een Steinhart duiker gekeken. Voor € 100,- meer was de keus toen snel gemaakt.
Kijk er maar even misschien verbaas je je nog vandaag over de prijzen daar nu.

6 likes

Mooi horloge in elk geval.:blush::sunglasses::tumbler_glass:

1 like

Mijn pa heeft 'm goedkoper gekocht dit jaar… :grimacing::+1:

Goede keuze. Want hij is prachtig.

1 like

Bofkont die pa van jou! Ik vond het goedkoop en een prachtig horloge en heb hem daarom gekocht. 1+1 was deze Alpina!

2 likes

Ja, echt een topper.
Normaal ruim 1000 euro?

Erg mooi.

Ja, list is € 1195,- Op chrono € 880,- Daarom vond ik dit wel een goede deal.

2 likes
1 like

Black Friday, Cyber Monday zijn producten van falende en desperate (online) ondernemers waar veel onnozele zielen intrappen…

Ergo; mijn beste deals zijn zeker NIET op deze dagen afgesloten :wink:

Goede nacht en welterusten :kissing_heart:

Sleep tight :angel:

Dat is het ook zeker. Pa had gewoon een écht lucky shot wat dat betreft. :sunglasses::ok_hand:

Ik wilde nieuwe sta/zit bureaus voor m’n kantoor. Zat daar al maanden tegenaan te hikken, en zat dus ook al maanden naar de prijzen te kijken.
Heb ze gisteren gekocht tegen een prijs die zo’n 30% lager ligt dan het laagste wat ik de afgelopen tijd gezien heb.

Best voordelig dacht ik zo. Het verschil is ongeveer een Oris 65.

Toegegeven: Er stond “-50%”, maar ze hebben een paar weken geleden de prijzen verhoogd :joy:

4 likes

Ach, er zal best een deal te vinden zijn maar zeker 90% van die BF deals zijn “nep”.

De enige manier is inderdaad om voor langere tijd de prijs in de gaten te houden.

Goede keus, die Oris :wink:

1 like

Hoewel ik die aan korting gepakt heb is dat niet waar ik het verschil nu in ga investeren. Maar staat idd wel op het verlanglijstje :smiley:

1 like