Black Friday & Cyber Monday

Volgens mij kun je beter wachten op een “opheffingsuitverkoop” o.i.d.

De kortingen van 10 a 20 % op B.F. stelt niet echt veel voor.

1 like
2 likes

Wat een gekken!!!

2 likes

I rest my case

in goed Nederlands :grin:

"die ondanks de kou "

? welke “kou” ?

Het is in Nederland toch nergens 20 onder nul of zo?

:face_with_raised_eyebrow:

Neah, maar mensen zijn niets meer gewend dus 0 graden is al “koud” :roll_eyes:

1 like

De Glycine combat sub voor een spotprijs:

Hou wel rekening met de invoerkosten.

1 like

Deze maar uit de kast getrokken!

En? Iemand nog een black friday tip?

1 like

Dat je je niet gek moet laten maken. Ik heb nog geen jaarknallers gezien, maar misschien verwacht ik wel teveel. Bij Steinhart 10% (wow, zeg) op alles en bij Christopher Ward zie ik 1 dag voor Black Friday nog helemaal niks. Erg spectaculair allemaal :smiling_face_with_tear:

Ik ben tegen Black Friday en heb besloten morgen lekker in m’n bedje te blijven.

1 like

Ik weet niet of deze al bekend is, maar goede kortingen. De vroege bf korting is wachtwoord beveiligd.

Wachtwoord is Unforgettable

3 likes

Leuke kortingen maar zelfs voor mij te kleurig

1 like

Hij was zelfs nog verder gezakt😁

1 like

Ik weet niet of het al gepost is, maar ik zag op montredo ook goede aanbiedingen. Zelf enkel geen ervaring met de site.

https://www.shoparize.com/nl/p/timex-q-reissue-heren-horloge-zwart-tw2w44800/194366340112/9d98f2ec-5bcc-41c5-a26e-ab0b3192f008?shprz_campaign=css_pla&utm_source=google&utm_medium=pla

Scheelt een paar tientjes

Bausele heeft ook 50% op hun collectie met de code bluefriday

Wat ben ik toch een slappeling. Ben toch m’n bedje uitgekropen en zag een aanbieding van Luister, een blad voor klassieke muziek. Twee jaar voor de prijs van één jaar. Vanwege Black Friday. Gezwicht.

Beste heer/mevrouw,

Black Friday! Het ideale moment om uw cadeaus voor de feestdagen alvast in te slaan.

Laat uw bestelling inpakken als kerstcadeau en geniet een retourtermijn tot 7 januari 2025!

Gebruik de kortingscode TISSOT24 om 15% korting te krijgen op alle horloges van Tissot*

TISSOT24 <<

Met vriendelijke groet,

Bouman Juwelen Culemborg

*Korting is geldig op alle Tissot horloges (uitgezonderd afgeprijsde horloges).

1 like

Black Friday Deals.