Black Friday overval op de AliExpress

Zie wel uit naar wat NA topics van @Cloxxki Wellicht zit er iets moois tussen.

Al deel ik niet alle aangedragen punten…

Ik ben bv niet vies van een plakmerk, of een ubergrote Diesel… en de chinese MiFit werkt ook prima.

2 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.

Das al een oudje van me :joy: heb je die foto zo lang bewaard? :yum:

1 like

Ik begrijp de negatieve toon niet zo hier. Man man… laat TS toch kopen wat hij zelf wil.
Je kan de horloges lelijk vinden , dat kan. Maar er zijn wel een paar van krakenberg hier. Als je een horloge uit de duurdere klasse bezit , snap ik dat je van deze horloges niet zo gecharmeerd bent. Maar TS is ook een horlogeliefhebber op zijn manier en wit dat met ons delen.
Waarom niet gewoon een warm welkom.

8 likes

Busted :frowning:

Maar nee serieus het was gewoon de mooiste op google afbeeldingen

Inhoudelijk heeft mij het punt van rechtstreeks geld naar de producent gebracht op een vervelende situatie in eigen land. De pakjesbezorger van Post NL levert tot op zaterdagavond aan toe zijn pakketten etc. af. Baas Post NL houdt er dubieuze praktijken op na wat betreft faire arbeidsvoorwaarden. Ik heb besloten de pakketbezorger bij iedere aflevering minimaal 1 euro te geven. Ik probeer in mijn omgeving medestanders te krijgen.

2 likes

15 horloges van verschillende aanbieders via verschillende transportkanalen naar NL laten komen zonder daar, in de meeste gevallen, transportkosten voor worden berekend wil vaak ook niet helpen in deze discussie.

Begin bij jezelf ipv anderen de schuld te geven!

Gooi al je focus nou eens op dat labetjes iniatief.

4 likes

Ik begrijp je, ietwat bozige, reactie wel. Maar we zijn allemaal op onze eigen manier, druk in de weer dingen beter te doen. Ook Cloxxki. Op dat spoor kan deze discussie nog best veel goeds opleveren. Graag veel creatieve voorstellen en positieve bijdragen onze wereld een beetje minder slecht te maken.

3 likes

Ja klopt. Dat uitroepteken was wat overdreven. Verder niet boos.

Eens!

3 likes

TOP,

alhier worden zoveel pakjes bezorgd dat ik met 30 euro tijdens oud en nieuw goedkoop uit ben :innocent: Dat is mij de service van deze hardwerkende Marokkaanse. man wel waard.

p.s. geruime tijd geleden merkte ik op: he een nieuwe auto?
zijn heel besmuikte reactie was, uuh, nee, ik heb em gewassen :sunglasses:

5 likes

Punt gemaakt, discussie voegt verder niets toe en loopt alleen maar weg.