Blancpain Bathyscaphe NA een Pools avontuurtje

Goed verhaal, mooi horloge.

1 like

Heel erg mooi! Wat een prachtige aanwinst van het legendarische merk Blancpain. Van harte! :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

3 likes

Ook even hier, enorm gefeliciteerd met deze ultra gave aanwinst!
Echt een waanzinnig horloge en in 38mm een super mooie maat.

Niet in deze ordegrootte. Een paar keer een horloge aangekocht via chrono van een particulier in het buitenland en wel eens horloges opgestuurd naar wildvreemde via Instagram.

Tot nu toe altijd volledig probleemloos (afkloppen), toch kies ik er voor de duurdere stukken liever voor om het horloge op te halen.

2 likes

Thanks man!

Ja hier heb ik niet eens aan gedacht eigenlijk, helemaal niet in de huidige omstandigheden, maar het had een leuke trip kunnen zijn! Next time!

Dat kan ik me voorstellen.

Schitterende horloges van Blancpain.

1 like

Echt een prachtige aanwinst :star_struck:maar brrrrrr ik zou dat dus echt nooit durven doen .
Wel leuk om te lezen en ja er zijn meer goede dan slechte mensen op deze aardbol .Alleen die verhalen hoor je bijna nooit.

1 like

Wat een beauty en leuk verhaal! Niet enkel de aankoop, maar ook hoe je interesse in dit horloge groeide. Enjoy!

1 like

Schitterend :heart_eyes:! Gefeliciteerd en super stoer om dit risico te nemen. :facepunch:

Qua horloge aankopen heb ik nog niet zo’n koop op afstand gedaan. Nog niet he :see_no_evil:

Door jouw mooie review zit ik nu te kijken naar een witte 38mm :ok_hand:t2:

Vette duiker, een keer wat anders al zou je dat niet de maatstaf moeten zijn😉

1 like

Ik vind het echt moedig :grin:

En ik vind dat stalen bandje wél veel mooier dan een nato

1 like

Hele mooie!

1 like

Prachtig :ok_hand:t2: die dial blijf je naar kijken. Gefeliciteerd

1 like

Heel mooi. De kleur van de dial roept subtiel herinneringen op aan de duikers uit het verleden

1 like

Prachtige Blancpain :heart_eyes: En nee, dit risico had ik niet durven nemen, maar dat komt vooral door een meegemaakte beroving. Mijn vertrouwen in mensen heeft daarmee een deukje opgelopen zeg maar… Ik koop uit het buitenland alleen met tussenkomst van Chrono24. En dat gaat, tot heden, altijd goed.

1 like

Mooi! En kandidaat voor de Balls of steel-badge zou ik zeggen. Ik heb ooit een keer een oude scheepschronometer gekocht via ebay in Rusland en 1200 euro overgemaakt op zijn rekening, dat was al behoorlijk risicovol maar dit slaat alles :grin:

1 like

Gaaf hoor! Laatst nog een Tutima gekocht op dezelfde manier uit Kroatie en een IWC uit de USA. Zou t zo weer doen.

1 like

Goed verhaal en prachtige aanwinst​:+1:t2::tada:
Ik heb een keer iets op de baai gekocht, uit Italië en (voor mij) fors bedrag. Voor en na aankoop bij AD geweest. Gelukkig de bevestiging dat alles klopte maar…man…man…man…wat een spanning​:upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Gefeliciteerd geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge en mooi avontuur :+1: ( Die Bonklip zou ik niet vertrouwen qua sterkte voor zo een mooi horloge … )

1 like

Top man, pracht klok.

1 like