Blancpain Bathyscaphe NA een Pools avontuurtje

Zo mooi! Enjoy

1 like

Tof verhaal en prachtige NA!
Als ik ooit een duiker in deze prijsklasse zoek, zou ik ook snel op deze Blancpain uitkomen. Prachtige plaat en naar mijn idee juist meer in balans door de kleinere maat.
Geniet ervan!

1 like

Heel gaaf man!

@jur nominatie voor de balls of steel badge?

1 like

Leuk verhaal (ik had het andere topic ook gevolgd met het raadsleden can de kras bij de AD, dus ik was wel benieuwd geworden), leuk geschreven, veel plezier met dit prachtige horloge!

1 like

Fraai horloge, mooi verhaal en goed afgelopen.
Zullen spannende dagen zijn geweest.
Enjoy!

1 like

Mooi horloge!
En idd niks mis met in Polen kopen. Mijn vrouw is Poolse :slight_smile:
Maar het blijft een gok natuurlijk :wink:

1 like

Mooi, Ikzelf heb liever groter, vanaf 42mm, op de nato staat ie mooier vind ik, veel geluk er mee, :wink:

1 like

Proficiat :blush::blush:

Wie niet waagt die niet wint👍🏼

1 like

Gaaf! En de Bonklip bracelet staat 'm ook erg goed.

1 like

Mooi verhaal, schitterend horloge! Lekker man :smiley::+1:

1 like

Wat een mooi verhaal, leuk om te lezen. Gefeliciteerd met de aanschaf en geniet er van. Uiteraard verwachten we nog vele fotos in verechillende settings, dit lijkt mij wel een banden vreter.

1 like

Oeh ja, dat moet ook een bijzondere verschijning zijn, heb ik nog niet in het echt gezien…

Oef ja, dan begrijp ik het wel… vervelend, maar gelukkig zijn er betrouwbaardere manieren inderdaad!

:see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

Kijk, er zijn gelukkig meer positieve verhalen!

Haha, precies dit! Ook wel leuk, achteraf!

Dat denk ik inderdaad ook, alhoewel het in het echt altijd allemaal weer anders is.

Haha, ik heb inderdaad niks tegen Polen, maar het voelt toch op de een of andere manier spannender dan iets vanuit Duitsland of Spanje laten komen…

Ja m’n Seiko SPB143 heeft hiervoor moeten wijken, maar dat was net zo’n bandenvreter, dus heb al die banden nog en ze hebben dezelfde lug breedte. De foto’s zie je vanzelf wel verschijnen!

1 like

Gaaf verhaal!

1 like

Ja 43mm is wel echt groot, maar met de korte lugs vond ik het nog meevallen. Heb bij de AD ook nog de limited edition hiervan gepast, te groot, maar wel ook zo gaaf!

4 likes

Waanzinnig mooi exemplaar.
Persoonlijk ben ik geen fan van Bonclip banden.
Echter vind ik de niet misstaan.
Met zijn 38 mm de juiste maat.

Gefeliciteerd

Die is inderdaad ook heel gaaf. :ok_hand:

1 like

Graci. Heerlijk leesvoer. :+1:
Prachtig horloge :ok_hand:
Veel plezier ermee :v:

1 like

Gaaf te gek horloge en merk!

1 like

Alles goed gedaan!
Gefeliciteerd!
Veel plezier ermee!

1 like

Heel erg mooi! Mooie maat ook voor de bathyscaphe 38mm

Gefeliciteerd!

1 like