Blancpain Bathyscaphe NA een Pools avontuurtje

Dit is echt een prachtig horloge!!! Zeker in die 38mm. Gefeliciteerd!

En ja, ik heb wel eens vaker risico’s genomen. Soms met grote bedragen maar ik neem zoveel mogelijk voorzorgen. Soms kan je echter niet alles voor 100% afdekken en dan vertrouw ik op mijn buikgevoel en alle details die ik wel tot mijn beschikking heb.

De enkele keer dat ik trouwens bedrogen ben, was zeer recent op MP en toen ging het om een klein bedrag van €95. Gezien het lage bedrag nam ik een risico wat ik anders niet zou nemen en kreeg meteen het deksel op mijn neus. Blij dat het me overkwam met een dergelijk bedrag, zo sta ik weer op scherp voor de volgende keer…

En dan vergeet ik even nog de nieuwe gouden kroon die ik vorige week naar mijn horlogemaker stuurde met PostNL. De enveloppe kwam de volgende dag netjes aan maar de kroon was er heel gewiekst uitgepeuterd… Dit valt niet echt onder bedrog maar eerder diefstal natuurlijk.

2 likes

Wat een prachtige aanwinst! Mooi formaat ook met 38mm. Enjoy! :slight_smile:

1 like

Bijzondere aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

inderdaad een geluk bij een ongeluk, maar zo jammer dat dat soort dingen moeten gebeuren…

Prachtig horloge!
Gefeliciteerd met deze NA!

Gezien het andere deel van het verhaal, lijkt dit de beste keuze te zijn.

Voor wat betreft jouw vraag

Ik heb onlangs een horloge gekocht, van een particulier in Jakarta. Na wat onscherpe en onduidelijke korte filmpjes te hebben gekregen, heb ik een zwager langgestuurd om te kijken of het horloge inderdaad in de verkondigde staat verkeert. Vervolgens heb ik hem gekocht en die zal volgende maand hier zijn (wanneer mijn vrouw terug komt van familiebezoek). In het echt heb ik hem nog niet gezien en ik weet niet of mijn zwager eenzelfde eisen zou stellen als ik…
Maar ik vertrouw er wel op.
Dat is het meest spannende dat ik heb gedaan :wink:

Prachtige klok!!

Wie niet waagt, die niet wint😎
Gefeliciteerd met deze schitterende duiker!
Heel veel draagplezier!

Geweldig verhaal, en respect voor uw durf! :innocent:

1 like