Ík had het over de rotor die bij de nieuwe Fifty Fathoms naar mijn mening erg lelijk is. De door jou getoonde rotor is natuurlijk prachtig en behoort tot een BP Léman met een Frederic Piquet uurwerk. Genoemd uurwerk komt ook voor in voormalige Overseas modellen van Vacheron Constantin.
Ik gaf net als jou in dit topic ook al aan het jammer te vinden dat de Léman -overigens al lange tijd- uit productie is.
Prachtig horloge. Zeker op een mooie tropic band.
14k is wel aardig aan de prijs maar het is Blancpain dus die kunnen dat maken.
Why?
Het is zelfs 17 a 18k.
Was niet serieus. De list prijzen van 99% van de merken gaan tegenwoordig nergens over.
Ik heb de fascinatie voor dit horloge nooit begrepen. Al was hij €50 hoefde ik hem nog niet. Totaal niet mijn smaak. Gezien de prijs gelukkig ook maar.
Goed om te weten
Lekkerder dan een Submariner.
M2C.
Nja. In de stijl van “prettiger dan een trap in je kroonjuwelen”. Maak het op zijn minst een beetje competitiever dan.
Ik vind m niet lelijk, voor een would-be duiker al zeker niet. Nog altijd veel te groot voor mij maar dat is wel vaker zo. Stevige prijs, misschien een beetje te stevig maar dat zal uit de volgende kwartaalcijfers moeten blijken dan
Niet van niet kunnen hoor, eerder van de hoofdzakelijk-kluisdivas soort. Ik twijfel er niet aan dat je met dat ding vrolijk de zee mag inplonzen als je ballen en portefeuille van staal hebt.