Blancpain FF, 45mm toch een goede match....?

Zo zeg, laatste paar dagen een beetje fan van de Blancpain FF. Zie ze veel voorbij komen en dat is aanstekelijk.

Ik dacht dus die Bathyscaphe moet ik eens gaan passen. De andere zijn sowieso veel te groot met 45mm.

Wat blijkt, de Bathyscaphe in 43mm vind ik helemaal niets (misschien is de 38mm beter, moet ik nog eens proberen). De verhoudingen kloppen niet.

Alleen de 45mm FF vond ik helemaal geweldig. :tada:

Ja het is een groot ding, maar draagt echt niet anders dan de Pelagos of LLD die ik gehad hebben.

Thoughts…?

Pelagos en Explorer eruit voor zoiets. #bevliegingopdinsdag

33 likes

Past prima. Groot, maar niet te groot.

Als het jeukt, moet je kwauwen :grin::+1:
Kopen dus :wink:

7 likes

Doen :sunglasses:

Waar heb je deze gepast als ik vragen mag?

1 like

Die is gaaf zeg. Als het goed voelt doen. :fire:

1 like

Zeer mooi horloge in het echt, valt altijd redelijk tegen op foto’s. Maar die gravering op de zijkant vind ik in het segment van Invicta Grand Diver thuishoren.

5 likes

Ja

5 likes

Die 38 mm bathyscape doen dacht ik toen ik de topic titel las. Maar als ik zo naar de foto’s kijk kan deze precies. Duikers en pilotenhorloges mogen in mijn ogen absoluut tot en met de randjes van de pols gaan wat mij betreft. En deze is in dat opzicht perfect. Dus als je deze mooier vindt absoluut doen. Maar bedenk wel dat je voor die andere ging kijken. Persoonlijk denk ik er bij zo een snelle verandering van mening even een weekje langer over na. Om dan toch die winkelervaring los te zien van het product.

1 like

Het valt uitstekend om de pols, maar ik zou die Rolex en Tudor lekker houden. Al die ‘high end’ merken à la Blancpain, Vacheron, et cetera, spreken nauwelijks tot de verbeelding.

2 likes

Case closed. Your bank account is toast.

7 likes

Tijdje niet meer gezien en als ik hem nu weer bekijk blijf ik hem prachtig vinden.

Wel zonde dat ze zo groot op de zijkant blancpain hebben gezet

2 likes

Just do it! Prachtig! Niet te groot!

1 like

45mm is te groot voor welk horloge dan ook.

2 likes

Haha, mijn Bathyscaphe met z’n 38mm is hier gewoon een baby’tje van :wink:

Volgens mij valt 'ie prima om je pols, volgens mij is Blancpain over het algemeen nogal va de kortere lugs, dus hun kastgrootte zegt niet altijd alles.

Maar geen haast, gewoon nog even goed over nadenken!
Deze zit ook op een textielband, je andere horloges op een bracelet…

1 like

Als het goed voelt, doen! Dit horloge heeft wat mij betreft meer flair dan de genoemde Rolex enTudor.

1 like

Ja, daar moest ik ook aan denken! :laughing:
Maar, als dit 'm voor jou is, doen!

1 like

Datum op half vijf, en die onnodige blancpain gravure zouden voor mij twee nogo’s zijn. Mijn favoriet als je toch in deze maat gaat kijken is de grand seiko sbga229.

1 like

Thoughts? Gaaaaaaan want is mijn favoriet alleen denkt mijn bankrekening daar momenteel nog anders over. Wat een topper

1 like

Past perfect. De L to L is een zeer redelijke 50mm. Een maxi case Rolex is maar 2 mm minder en als je daar de solid end links bij telt dan kom je op 52mm.

Zolang je geen ‘overhang’ hebt is het goed. En dat is bij u niet het geval.
Het is een groot horloge, maar dat hoort ook op zo een tool watch.
Leesbaarheid voor alles is de leuze.

1 like

Nee.

Wel leuk horloge hoor, voor mij niets meer dan “leuk”

De Explorer kan hier niet weg voor…
De Pelagos, alleen die weg en dan deze aanschaffen???. Als dat een optie is dan DOEN.

1 like

Dik ogende kast, puur gepolijst, enorm Blancpain op de zijkant in een gravure die ik als minder strak ervaar, schroeven door de lugs en een datum op half vijf…

Nee.
Njet.
Non.
Nein Danke.

Ammehoela. Serieus, Rolex Explorer er uit voor d’n deze? Ik zou m’n Rolex gewoon even vasthouden. de Pelagos er mogelijk uit gooien en een, weet ik veel, Baltic of Doxa skin divertje bestellen.

5 likes