Blancpain FF, 45mm toch een goede match....?

Prachtig! :heart_eyes: Staat goed op je pols!

1 like

Hier heb ik ook moeite mee :grimacing:

1 like

Dat valt reuze mee. Dit draagt niet groter dan een SKX. Een 45mm tuna zou zelfs kleiner dragen.

1 like

Het valt reuzen mee bedoel je.

3 likes

Lekker hoe de meningen verdeeld zijn. Van heel erg gaaf, naar invicta look a like :rofl: Ga er eens over nadenken, voor hetzelfde geld heb je een Sea-Dweller 16600

Bij Leon Martens, die hebben heel wat Blancpain modelen op voorraad

Ik snap je punt, maar op een of andere manier past het hier wel bij.

Zeker weten, ga deze stap echt niet zomaar maken. Is niet voor niks een bevlieging, geen idee of het stand houdt :slight_smile:

Ik begin juist steeds meer waarde te hechten aan merken die een leek niet kent en haute horlogerie zijn :slight_smile:

Is een mooie maat, ze hadden hem helaas niet, wil ik zeker ook eens zien om de pols :slight_smile:

Eens, veel bijzonderder

Ja ik had dit dus totaal niet verwacht van een 45mm kast
 Hij zat beter om de pols dan een LLD en vergelijkbaar met de Tudor.

We gaan het zien, Explorer is heerlijk “saai” zullen we maar zeggen. Echt en alleskunner. Helaas geen funds om alleen de Pelagos weg te doen.

Baltic of Doxa is mooi spul, maar wel wat ander caliber.

Lekker hoe smaak kan verschillen, ik vond het allemaal goed passen bij elkaar voor een toolwatch.

3 likes

Tuurlijk :+1: en het scheelt je een leesbril weet ik :sweat_smile:

1 like

Veel te groot.

1 like

Net te groot
 en ik vind het net een Invicta met de de merknaam in de kast


Tof horloge. Lastige keuze. Zeker als je er een 16600 naast legt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lastig lastig.

Maar de BP spreekt mij in elk geval meer aan dan de pelagos.

1 like

Te groot.
Maximaal 42mm lijkt me een beter formaat met jouw pols :wink::watch:

1 like

Een model met rijke historie en niet 13 in dozijn. Voor mij wat teveel bling voor een duiker. Belangrijker: jouw gevoel, jouw centen😉

1 like




Daar zit hem de crux voor mij. Als het dan toch een toolwatch is, en het is een simpel driehandertje, dan is het per definitie geen haute horlogerie.

Een hamburger van 50 euro blijft een hamburger.

Je gaat in mijn beleving geen Jlc Reverso duo face geld uitgeven aan het horologische equivalent van een worstenbroodje.

Maar da’s persoonlijk, uiteraard.

2 likes

Ok. Deze is met datum. Maar moser maakt toch wel erg mooi spul
 ook met enkel 2 en 3 wijzers.

2 likes

Dit is echt onzin
 :joy:

Maar ieder zijn mening ofcourse

2 likes

En met deze krijg je tenminste geen Rolexbende achter je aan.:wink:

2 likes

Heel erg selectief geciteerd. Een toolwatch en een simpel driehandertje, zei ik nog. En ja, Moser is tof.

HĂ©, nog zo’n uiterst selectief citaat. :thinking::upside_down_face: Zie boven.

Ok
 een dag datum. Maar rommel.

Meer junk:

1 like

Neeeee joh, niet, zeker niet te groot voor jou. Staat toch prima op je pols, steekt niet uit/over, kast is niet te dik. Aanwezig zeker, maar dat mag zekers wel met zo’n klok! :raised_hands:

1 like

Lijkt mij wat te groot, te dik en te glimmend en ook die schuine datum is voor mij een no go
 maar dat is persoonlijk.
Beauty is in the eye of the beholder. Als jij er een goed gevoel bij hebt, doen! :wink:

2 likes

Sterren tenten zijn voor jou een zonde. :grin:

2 likes