Blancpain Fifty Fathoms - Het eerste duikhorloge ooit

3 likes

You got me :grimacing: Maar gelukkig niet in geel goud :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zie het, je trekt een deskundige in twijfel :+1:

Het kan dus toch :wink:

1 like

Hog, het is afhankelijk van hoe je in het water land. Ik heb al van hoger gesprongen zonder er veel van te voelen.

Is dat niet de 116618LB?

2 likes

Wrong! Feiten trek ik niet in twijfel, zoals “de aarde is rond”.
Ik vind mijzelf trouwens ook deskundig, … :sunglasses:

1 like

O, dan zal ik het niet in twijfel trekken

1 like

:rofl: :joy:

2 likes

Baas als je daarmee gaat duiken :joy:

2 likes

Wat is ongeveer de richtprijs van een revisie/bevestiging van originaliteit bij het vintage atelier van Blancpain?Thanks voor de duidelijke uiteenzetting! Kind regards, Evan

1 like

Ach ik was gewoon benieuwd. :laughing:

2 likes

Ik was voor volledige revisie en bovenstaand rapport 1x €900 kwijt en 1x €1400. Vond ik zeer schappelijk

1 like

Oké top, bedankt! Hoelang was je de horloges kwijt voor revisie? (ik zag dit op de website staan: “the client should allow about a year between the initial evaluation and the finished work”) Klopt dit?

Eentje heeft wel echt een jaar geduurd vanwege een onderdeel oid. Die andere had ik met 4/5 maandjes terug.

2 likes

Wel begrijpelijk als ze een onderdeel moeten maken… Heb misschien de kans om er eentje over te kopen van een collector maar ken de FF niet voldoende om te weten of het horloge in kwestie volledig origineel is. Is in dit geval is een check up bij Blancpain een goed idee? Of vernietigen ze het horloge sowieso als het om een aangepast horloge gaat?

1 like

Geen idee wat hun policy daarover is.

Oké, geen probleem. Ik vraag het wel even na bij hun :slight_smile:

Voor de liefhebbers. In mijn zoektocht naar meer informatie over dit fantastische horloge vond ik dit.
$90. Those were the days…

https://www.ebay.com/itm/blancpain-fifty-fathoms-from-50s/174121983544?hash=item288a7a9e38:g:kXkAAOSwX-Nd8B5I

8 likes

Wow.

3 likes

Wat was de nieuwprijs van een Rolex sub toen?

Edit: 150 dollar blijkbaar voor een no date.

2 likes