Daar is hij dan de Blancpain Hodinkee samenwerking:
Wat vinden we er van?
Daar is hij dan de Blancpain Hodinkee samenwerking:
Wat vinden we er van?
Oud nieuws
Nieuw nieuws: de Yema superman heritage.
Off topic: de Watchville app, voor al uw horlogenieuwtjes.
Die watchville app had ik nog niet van gehoord
Ik vind hem prachtig. Zeker ook de diameter van 38 mm
Maar ehhh al uitverkocht. 6 minuten na de introductie?!?
Een mooie maat voor Blancpain. Mooie prijs ook. Die is snel op.
Goed dat ze die datum op half vijf hebben weggelaten.
Verder niet een horloge waar ik erg warm voor loop. (en dat is maar goed ook gezien de prijs )
Ja, best aardig. Maar voor die 10K zou ik iets anders kopen (en nog geld overhouden ook ).
Ik vind hem heel mooi. Hebben! (maar dat roep ik bij veel…)
Hij is al uitverkocht.
Ik moest even drie keer goed kijken… 9.900 USD?? Even serieus.
Het is Blancpain. Andere limited edition Fifty Fathoms verkopen voor 13.500 in het verleden.
Ja ik denk dat je gelijk hebt… Ik heb Blancpain niet helemaal op waarde geschat ben ik bang.
Ik vind een No-date bathyscape achtig modern ontwerp echt, echt prachtig.
Blancpain zou gewoon een no-date uit moeten brengen. Punt.
Maar er zijn een paar redenen waarom ik dit horloge nooit ga bezitten:
Het is een Hodinkee limited. Ik weiger mee te doen aan die gekte. Net als die blauwe Alpinist van @flowert. Als daar gewoon een prijs op stond van tussen de 375-550 Euro had ik 'm al drie keer gekocht.
Maar het dubbele betalen omdat één of andere pikkestein denkt dat de verzamelaar het vel wel eens even over de oren getrokken kan worden: Dikke lul en drie bier, zeg ik daar tegen.
Merk op, dit is totaal geen reflectie op @flowert, z’n verkoop topic of wat ik van die Alpinist in het blauw vind (goeie peer, marktconform en prachtig) maar gewoon een principezaak. Ik heb 375 voor m’n standaard Alpinist betaald. Meer weiger ik.
Zo ook de Blancpain. Ik ga Hodinkee geen premium betalen voor een limited die Blancpain gewoon in productie hoort te hebben. Goedkoper dan de normale bathyscape, want minder complex zonder datum.
Kiek 'm gaan dan met dit soort marketing gelul: "There are dive watches, and then there are purpose-built tools for special forces teams operating in the most extreme environments on Earth. The Blancpain Fifty Fathoms falls squarely into the latter category. While other dive watches were also used by combat divers, the Blancpain Fifty Fathoms was engineered specifically for combat divers to execute some of the most challenging underwater missions in the world."
Man man man man man.
Hear, hear
Ik vind hem goed gelukt. Echter ik kan mij erg vinden in het verhaal van @Fate_Amenable_To_Change.
Het aantal hodinkee limiteds is intussen zo groot, dat de hodinkee limited zelf haast een standaard product is geworden.
Binnen 6 minuten 100 prulletjes van bijna 10k verkocht
Potjedikie wat ben ik toch een armoezaaier…
Ik had m in mijn mandje maar kreeg m niet meer uitgecheckt. Maar goed ook. Want verzenden en btw en invoer maakt dit toch een dure impulsaankoop. Dan voor dat geld liever iets echt speciaals.
Hier nog één, denk dat 6 minuten zelfs aan de ruime kant zat…
Mooi horloge hoor, maar snap de critici ook wel.
Hoop dat ze bij Blancpain beseffen dat ze deze eigenlijk in hun eigen collectie zouden moeten opnemen.
Het enige wat me bij is gebleven: Liquidmetal, dat klinkt me bekend in de oren