Ook erg nice, onlangs uitgeleverd denk ik?
Blijft een mooi horloge wat je hebt! Maar is de bezel op 3 uur al zo beschadigd? Of is het de foto?
Prachtig horloge. Het enige dat een beetje tegenvalt is de prijs.
Jip. Sinds 20 juni in bezit. ️
Aha oké gelukkig!
Faux patina lume…
Niet speciaal,
prullig stoffen bandje met een futloos nietszeggend klokje.
Vet, gaaf, cool.
Maar niet 10k vet, gaaf, cool.
Meer $1750 vet, gaaf, cool
Ze flikken het toch maar weer de Hodinkee boys! Petje af hoor
Deze is buiten budget voor me, maar gaaf horloge, met een nog gaver uurwerk!
Mooi horloge. Er zijn inmiddels wel onderhand meer Hodinkee colabs dan limited Speedmasters
Niet verkeerd, maar die lume,… is en blijft niks voor mij.
Iemand zou die man moeten vertellen dat het niet afzonderlijk kunnen bewegen van de vingers duidt op een gebrekkige ontwikkeling van de pezen in je hand. Iedere vinger behoort apart bestuurd te worden door een individuele pees, niet gehinderd of geholpen door de anderen. Een goede test is om je hand uit te strekken en je vingers individueel (een voor een) cirkeltjes te laten maken. Wiebelt alles mee? Tja, dan moet 'ie eraf.
Als je hem besteld zou hebben, zou er nog invoer enzo bij komen in Nederland dus meer dan 11000 euro?
Ik ben normaal niet snel verleid door microbrands maar deze is meer dan top. Ik vind 'm mooier dan een Oris 65 (en die vind ik al erg knap!). Wa kost da?
Edit: om en bij de 700 euro met invoer reken ik?
als er een ander naampje op had gestaan en een prijs van 500 dollar was ik er ook gedachtenloos aan voorbij gescrold. Ik vind hem niks bijzonders…
deze vind ik oprecht mooi. Maar eens kijken of di te koop is ergens…
Dat vind ik nou ook!
Geen invoer. Baltic komt uit Frankrijk.
Dit is 1 van de eerste 300 stuks. Nieuwe batch komt eraan.
Sowieso wederom een procent of 40% van de prijs die je voor de oplage dan wel de HODINKEE-naam moet betalen. Zo komt ome Ben de winter wel weer door.
enig idee wanneer de nieuwe batch komt? Want denk dat ik ook toesla. 580 euro ex BTW is een redelijke prijs lijkt me.
Twijfel alleen nog over de blue gilt
of toch de black cream
moeilijk, beide prachtig. Denk toch de blauwe…