Geen idee wanneer exact, maar even aanmelden voor de nieuwsbrief en dan hoor je het vanzelf.
De blauwe is ook heel mooi! Zelf ben ik erg van de zwarte combi maar de fotos die ik zie langs komen van de blauwe op insta zijn
Geen idee wanneer exact, maar even aanmelden voor de nieuwsbrief en dan hoor je het vanzelf.
De blauwe is ook heel mooi! Zelf ben ik erg van de zwarte combi maar de fotos die ik zie langs komen van de blauwe op insta zijn
Hoppa. Het is ze kennelijk goed bevallen,
Inmiddels komt de 2de eraan. Volgende week de presentatie.
Het internet staat inmiddels vol met Hodinkee-laster en Jan- en alleman die het een waardeloze commerciële bende vinden, maar je moet het ze meegeven; ik vind het tamelijk geniaal. Letterlijk alles wat ze op de markt brengen is binnen een etmaal uitverkocht.
Ah, dat wordt dan een Mil-spec. Ik gok op deze maar dan zonder datum en met de bezel-indeling van de originele
4 dagen gangreserve lijkt me ruim voldoende voor een echte duiker
Ik vind m prachtig. Hodinkee of niet.
Dr zal wel weer n barre prijs aan vast zitten?
Hij kost $9.900,- maar hij is dan wel tot 300m waterdicht. Dat is … omgerekend … $33,- per meter… valt best mee dus.
En is die al uitverkocht?
over 8 minuten gaat ie in de verkoop, ik verwacht binnen een minuut op
zonder datum en zonder naam op de zijkant, perfect model zo
Fuck, wat vet.
helaas, m’n credit card gaat niet boven de 10k, was leuk geweest
Gevonden.
Ik zit klaar.
Nog te koop! Oef, wat een sxxi mofo. Tis da’k iets anders nóg meer sxxi heb aanbetaald
Snel dan
Ik wil hem, maar zowel m’n cc als PayPal gaan niet tot dat bedrag
Mijn PayPal wel, maar ik zag hierboven $9.900 staan. 14.4 vind ik te gek.
't wordt nog gekker, $14.4k + invoer
9900 was die van vorig jaar. Dit jaar mag het wat meer kosten.
Uitverkocht. Dat duurde lang.