Blancpain only

Dat bedoelen we. Mooie nieuwe plaatjes, lijkt niet op een dinerlocatie in NL. Waar heb je kunnen passen?
Ik heb aangegeven interesse te hebben bij S&C in de nieuwe 42 mm FF, ze zouden me laten weten wanneer de modellen beschikbaar zijn. Wacht nog op bericht……

4 likes

Inderdaad op uitnodiging van Blancpain op restaurant de nieuwe modellen kunnen passen.

2 likes

Weet niet hoor, leven en laten leven toch?

1 like

Wauw.
Mooi hoor. Zeker die rood goude

Deze week de kans gehad de nieuwe FF in titanium te passen in Tokyo, prachtig horloge met de blauwe wijzerplaat. De zwarte uiteraard ook mooi, maar vond blauwe net iets meer uitstraling hebben, ondanks dat het afwijkend is van de originele. En wat blauw in de collectie misstaat niet.

De gouden was er ook, prachtig, maar geen dagelijks horloge (althans voor mij).

Maar eerste zes maanden geen tax-free mogelijkheid, of korting blijkbaar zo opgelegd door Blancpain.

Dus dat wordt wat geduld betrachten.

In een andere draadje praat ik over de oude Thaise doos, deze Blancpain zat er ook in.
Het leek me beter om deze Blancpain af te splitsen en hier te plaatsen.

Lijkt 18k, goudmerk op de case back en een klein merkje op de case.
Sticker zit nog op de case back, lijkt op NOS maar is wel erg vuil.

Wat ervan te denken, echt? Ik durf de caseback er niet af te halen, dat laat ik de horloge maker in Chiang Mai wel doen.

Nog wat foto’s van onder de motorkap…

5 likes

10 likes

Mijn drie witte broodjes, gewoon als trotse voogd…

12 likes

Blancpain heeft wat nieuwigheden… best geslaagd. Vind ik.

:point_down:t3:

3 likes

De eerste keer dat ik een keramische band op een BP zie. Ziet er heel cool uit. Ben benieuwd hoe dat er in het echt uit ziet…

1 like

Erg leuk artikel over de 50 Fathoms

2 likes

Te rustig in dit draadje, zonde. Kijk deze nieuwe limited Air Command in mat groen, zowel 36mm als 42mm. Plaatje toch!

13 likes

42mm net te groot en 36mm net te klein. Doe mij 38mm…

11 likes

Erg mooi idd. Hier ook een artikel erover op Fratello. :ok_hand: Ik vind het een erg mooi horloge. Jammer dat je er zo weinig van ziet op HF.

1 like

I love it :heart_eyes:

9 likes

Tot de prijs indicatie komt :smiling_face_with_tear:

1 like

Een repost van de stalen heruitgave van de Air Command uit 2019. Zover iik weet, ben ik lid van een clubje van 1 met dit model op HF.

15 likes

Ik vind die Air Command’s wel gaaf gedaan! Mooi horloge.

2 likes

Ik begin er steeds meer een zwak voor te krijgen. Heel fraai.