Blancpain only

Maar die goud/ zwarte dan :sweat_smile:

2 likes

Voor de tropic en canvas band heb je de keus tussen een gespsluiting en een vouwsluiting.
De Ti op tropic met vouwsluiting optie is € 20.050.
Ik weet niet wat de Ti op tropic met de gespsluiting optie kost.

Nog wat leesvoer…

4 likes

Het is wachten tot Blancpain hem ook in staal uitbrengt, denk je niet?

1 like

Ja dat lijkt me ook… of in ieder geval t.z.t. een keertje. Ik heb bij mijn AD, de beste mensen van Schaap en Citroen, al aangegeven dat ik einde dit jaar zomaar eens kan komen voor de gouden op tropic :face_holding_back_tears: Gewoon zo mooi dat ding!

4 likes

Ja ik vind hem ook heel mooi. Ik denk dat hij heel mooi in proporties is. :ok_hand: Benieuwd hoe die jou bevalt na je ervaringen met de 45mm.

1 like

Ook geïnformeerd wanneer de 42 mm in de schappen ligt bij S&C-Hofstad. Ik wil de nieuwe FF graag in eens om de pols hebben.

1 like

Blancpain heeft blijkbaar geluisterd naar de vele kritiek op de 45 mm FF. Mooie uitvoeringen, maar zelfs als die hard Blancpain fan vind ik de prijzen behoorlijk stevig :sunglasses:

Een nieuwe blog van Henrik over de nieuwe BP FF met prachtige foto’s…

2 likes

Is dat ‘onze’ Henrik?

1 like

Nope

1 like

De nieuwe 42mm 5010 modellen staan helaas niet in de 2024 catalogus, maar ik begrijp wel uit de catalogus dat de Ti vouwsluiting voor een 45 mm FF € 1.900 extra kost t.o.v. de Ti doornsluiting. Da’s een aardige mark-up :roll_eyes:
5010-Ti op nato/canvas/tropic met Ti gespsluiting: € 18.150
5010-Ti op canvas/tropic met Ti vouwsluiting: € 20.050
5010-Ti op Ti band: € 21.500
5010-RG op nato/canvas/tropic met RG gespsluiting : € 33.800
5010-RG op canvas/tropic met RG vouwsluiting: € 37.500

1 like

6511

4 likes

Oef die rose gouden is mooi zeg…. Wauw

1 like

Ja, en dan zijn er keuzes te maken… ik ben enorm verslaafd geraakt aan de Fifty Fathoms… het was een langzaam sluipende verslaving… jaren geleden de kans laten liggen om een Barakuda te kopen en vanaf die dag had ik telkens spijt als ik er een zag. Het verlangen bleef bestaan en uiteindelijk toch de stalen 45mm versie gekocht omdat ik dacht niet meer dan een bepaald bedrag voor een horloge te willen betalen… ik denk voor velen een bekend syndroom.

De 45mm maakte zo een ontzettend goede indruk, behalve dat, voor mijn polsen, 45mm toch echt te groot is. Het moest een kleinere worden 42mm of 40mm en zeker een Fifty Fathoms.

Een aantal mede forum leden hebben dankbaar werk gedaan door mij te informeren over alles en nog wat, wat met de Fifty Fathoms te maken heeft, veel prachtig kijk en leesvoer. Na veel wikken en wegen tussen een 70th Anniversary, verschillende 40mm modellen en een Barakuda, werd het de Barakuda. Gezocht, deal gesloten, horloge in perfecte staat ontvangen en we zijn sindsdien onafscheidelijk. (Het gezegde: “Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak”, geldt hier zeker niet).

Het wordt tijd dat de stalen 45mm versie wel de juiste pols verdiend en zal binnenkort in het blauw komen te staan. Ik zal deze niet vergeten, de stalen 45mm heeft excellent werk gedaan.

13 likes

Welkom bij de enige en echte Barakudaclub van NL.
Post ook een fotootje van de nieuwe aanwinst.

18 likes

Precious🥰

17 likes

Super gaaf!

1 like

Sportieve elegantie.

15 likes

Vrij rustig hier.

16 likes