Blancpain only

Super gaaf!

1 like

Sportieve elegantie.

15 likes

Vrij rustig hier.

16 likes

Logisch toch, hier worden voor 90% dezelfde foto’s gepost als in “wat dragen wij vandaag”. Wie doet dan nog de moeite :thinking:
Niet alleen hier hoor, ook bij de andere niche merken. It is what it is.

2 likes

Ja rolex wordt helaas gewoon meer aanbeden. Echter vind ik het wel goed dat alle overige merken niet zo bekend zijn bij het plebs

Tja, mooie merken die niet populair zijn, kennen we wel meer. Kijk ook naar Moser en Glasshutte Original bijvoorbeeld. Liefhebbersmerken zijn dat :slight_smile:

2 likes

Bij deze dan, van een niet-Rolexaanbidder

10 likes

Nieuwe aanwinsten die gedeeld worden zijn nodig om een topic levendig te houden. Een handvol forummers die af en toe dezelfde plaatjes posten (mezelf incluis)) gaan niet het verschil maken. Had nog wat hoop op nieuwe aanwas na de SwatchxBlancpain collab. Mocht niet baten.

1 like

Ik heb de nieuwe FF eens kunnen passen. Ik ben vooral fan van de tropic band. Echt super comfortabel om de pols!

16 likes

Dat bedoelen we. Mooie nieuwe plaatjes, lijkt niet op een dinerlocatie in NL. Waar heb je kunnen passen?
Ik heb aangegeven interesse te hebben bij S&C in de nieuwe 42 mm FF, ze zouden me laten weten wanneer de modellen beschikbaar zijn. Wacht nog op bericht……

4 likes

Inderdaad op uitnodiging van Blancpain op restaurant de nieuwe modellen kunnen passen.

2 likes

Weet niet hoor, leven en laten leven toch?

1 like

Wauw.
Mooi hoor. Zeker die rood goude

Deze week de kans gehad de nieuwe FF in titanium te passen in Tokyo, prachtig horloge met de blauwe wijzerplaat. De zwarte uiteraard ook mooi, maar vond blauwe net iets meer uitstraling hebben, ondanks dat het afwijkend is van de originele. En wat blauw in de collectie misstaat niet.

De gouden was er ook, prachtig, maar geen dagelijks horloge (althans voor mij).

Maar eerste zes maanden geen tax-free mogelijkheid, of korting blijkbaar zo opgelegd door Blancpain.

Dus dat wordt wat geduld betrachten.

In een andere draadje praat ik over de oude Thaise doos, deze Blancpain zat er ook in.
Het leek me beter om deze Blancpain af te splitsen en hier te plaatsen.

Lijkt 18k, goudmerk op de case back en een klein merkje op de case.
Sticker zit nog op de case back, lijkt op NOS maar is wel erg vuil.

Wat ervan te denken, echt? Ik durf de caseback er niet af te halen, dat laat ik de horloge maker in Chiang Mai wel doen.

Nog wat foto’s van onder de motorkap…

5 likes

10 likes

Mijn drie witte broodjes, gewoon als trotse voogd…

12 likes

Blancpain heeft wat nieuwigheden… best geslaagd. Vind ik.

:point_down:t3:

3 likes

De eerste keer dat ik een keramische band op een BP zie. Ziet er heel cool uit. Ben benieuwd hoe dat er in het echt uit ziet…

1 like