Japan?
Van het weekend een mailtje gestuurd naar Blancpain om de laatste editie 23 van Lettres Du Brassus te sturen en vandaag door TNT geleverd.
Chapeau team Blancpain.
Houd wel rekening met importkosten. Ik kreeg na enkele weken een factuur van iets van een tientje.
Oef, da’s effe slikken…
Ik maak geen grap hoor. Maar ik stond er ook van te kijken hoor.
Maar goed, volgens mij was het iets van 7 euro dus heb maar betaald. Want zo’n postdienst bellen om beklag te doen kan je wel vergeten.
Heb ook een catalogus besteld. Leuk dat Blancpain nog drukwerk uitbrengt. Ondertussen toch wel vrij zeldzaam in de Zwitserse horllogewereld om magazines en catalogi te verstrekken.
Donderdag 21 maart schijnt er een Blancpain event te zijn om een nieuwe Fifty Fathoms te introduceren.
Iemand anders heeft wat gehoord?
Ik ben heel benieuwd.
Niets gehoord.
Kan ook niets vinden.
Geen uitnodiging ontvangen, niks.
Niet dat ik ben uitgenodigd . Er wordt morgen bij de Blancpain boutiques een nieuw model Fiffty Fathoms gelanceerd. Zover ik begreep een reguliere versie van de Act 1 met de 42,3 mm horlogekast.
Apart dat er geen stalen variant tussen zit.
Oef… begint bij € 18.150 voor de Ti op Nato.
Op tropic, canvas en titanium band boven de 20k
Dus het verschil tussen dit model op nato of een tropic is 1.900 euro. Dan kan je de prijsstelling ook niet meer serieus nemen toch?
Zal de titanium vouwsluiting toch het grootste deel van uitmaken. Is het nog steeds een erg duur stuk metaal.
Zit toch ook op de nato?
Nee, gewoon een gespsluiting.