Ah, oké. Ik kom meestal alleen bij S&C Den Haag, vandaar mijn aanname. Maar dan snap ik hem wel.
echt prachtige klok maar jammer genoeg. Pas ik alleen de 40mm waar je niet aan kan komen.
Alles heeft z’n prijs!
Bij Toubillon zat er ook geen enkele euro korting in. Ik snap dat je eigendom bent van swatch en niet te gek kan doen, maar als je vervolgens een deurtje verder zonder te vragen 1500 euro korting krijgt, word het wel heel lastig. Gemiste kans!
Ik hoorde het gisteren ook toen ik mijn Fifty Fathoms Barakuda kwam ophalen na een service.
Heel jammer dat Tourbillon verdwijnt en BP niet meer door Swatch wordt verkocht in Amsterdam. Zij hebben mij geholpen om de Barakuda te bemachtigen tegen de winkelprijs in 2019. Een winkel die wordt gerund door de fabrikant heeft een streepje voor, wanneer gelimiteerde modellen worden gedistribueerd.
Ja, bracht het horloge binnen voor het verwijderen van twee krassen op de stalen band, het aligneren van de uit het lood staande bezel op de 12 uur positie en wat lichte krassen op het glaasje. Wat mijn wenkbrauwen wel deed fronsen, is dat het horloge een full service nodig had (na drie jaar) omdat de gang buiten de toleranties viel en de barrels vernieuwd moesten worden. Van een tool watch verwacht ik dat het uurwerk robuuster is. Gelukkig kon ik nog schermen met een verlengde garantie en werd de full service en vervangen van de barrels voor eigen rekening genomen door BP.
Ik overweeg om deze te verkopen
En dan deze daarvoor in de plaats te nemen Dat is dan van 38mm naar 43mm waarbij de stalen band me het meest trekt…
Volg je hart Marco!
Ik zeg doen!
staat in het blauw
Zo is het!
Snel schakelen en niet over nadenken!
Ik mag het niet zeggen maar nu dat je weer gewend bent aan grote horloges (Sky) is deze toch wel aan de kleine kant, niet?
Je had die blauwe moeten houden
Je mag dat best zeggen… maar dat is niet de reden dat hij te koop staat Dit horloge is inderdaad kleiner dan de Sky of de 45mm BP. Daarentegen draagt dat dan wel weer heel comfortabel
Los daarvan draagt niet iedereen graag een groot horloge. Met 38mm misschien niet het grootste jongetje van de klas… maar wel de stoerste met een grote muil waar mooie verhalen uitkomen
Ah ok, dus je gaat ze dan toch behouden als ze zo comfortabel te dragen is en dan vooral met die stoere en grote muil. Zal ik je adv. alvast in het archief plaatsen dan
Ik hecht niet aan spullen… en ik ben geen verzamelaar. Dus ja; ook mooie horloges mogen soms weer door
't is maar wat plagen he, ik gun je alles wat je maar wil!!
Dat die met de stalen band in 43 er snel mag komen.
Leden zoals jij maken het forum ‘kruidig’
En nog te zwijgen over je prachtige foto’s
En? Op de shortlist geraakt? Prachtig toch he. Zo speciaal. Ik ben nog steeds totaal gek van de mijne.
Jij had volgens mij ook nog wel wat stukken die je beter niet had kunnen verkopen