Goede poll.
Zoals we al wisten maakt Blancpain haar fifty fathoms veel te groot. ![]()
![]()
Goede poll.
Zoals we al wisten maakt Blancpain haar fifty fathoms veel te groot. ![]()
![]()
Voor mij de 42,3mm van de anniversary, mooi tussenmaatje, ik hoop dat ze die ook nog in een betaalbaar alternatief gaan brengen. Wie weet dit jaar net als een stalen versie van de originele FF die ze dit jaar hebben gebracht in bronze gold.
Voor mij een no date 42,3 mm met het 1315 uurwerk. De 40 mm FF heeft het 1151 kaliber wat ontworpen is voor de Villeret dresswatch range. Uit ervaring weet ik dat de 1151 minder robuust is, dan mag worden verwacht, wanneer je een toolwatch koopt in deze prijsklasse. De 45 mm FF is gewoon te groot voor mijn pols.
Die is er in een betaalbaar alternatief
Van Swatch😁
Ook in 42,3 mm!
Foto’s alweer van een paar jaar geleden. Staal op staal is mijn favoriete combo voor een duiker! De +/- €3k prijs die Blancpain rekent voor de X71 stalen band is natuurlijk absurd, maar wat een plaatje.
Weegt echt niks, zo’n BP-Swatch!
Kost wat, maar dan heb je ook een prachtige duiker ![]()
Damnnnnnn!
Is deze Squale Subino met NOS Blancpain Bathyscaphe MC4 case en bezel ook toegestaan in deze rubriek?
Ik snap dat wel. Volgens mij verkochten ze niets, buiten Omega om. Gassan en S&C zitten om de hoek met dezelfde merken als Blancpain en Breguet. Das teveel van het goede.
Maar S&C en Gassan verkopen toch ook gewoon Omega?
Een Omega Boutique in Nederland juich ik overigens van harte toe. ![]()
aa mooi kreeg al de mail binnen en vroeg me af wat er ging gebeuren. Goed om te horen wat er precies gaat gebeuren. bedankt voor de update
Ah, oké. Ik kom meestal alleen bij S&C Den Haag, vandaar mijn aanname. Maar dan snap ik hem wel.
echt prachtige klok maar jammer genoeg. Pas ik alleen de 40mm waar je niet aan kan komen.
Alles heeft z’n prijs! ![]()
Bij Toubillon zat er ook geen enkele euro korting in. Ik snap dat je eigendom bent van swatch en niet te gek kan doen, maar als je vervolgens een deurtje verder zonder te vragen 1500 euro korting krijgt, word het wel heel lastig. Gemiste kans!