Bovenstaande staat te koop op Uhrforum. Voor mij een van de mooiste Blancpain modellen van de laatste jaren, maar helaas de diameter van deze unit gaan mijn poezelige polsjes niet aankunnen.
Niet zeuren Maarten, jij zit lekker aan de Parbo in de tropen. Die klokjes lopen niet weg…
Groeten
Rutger
Cool!
Ook een prachtige complicatie van de Léman
Neen,ik heb er(nog)geen,toch vind ik dat ze heel knappe uurwerken hebben.
Prachtig!
Ik heb nog steeds geen kans gehad deze ooit te passen helaas… dus nog niet in de collectie. Staat bovenaan de lijst!
(Afgelopen week zei men telefonisch dat hij er was bij de Tourbion boutique in Adam. Helaas had men zich ‘vergist’.)
Nog even de maand goed instellen en klaar.
Een wat ouder model maar desalniettemin bijzonder fraai . Waarom maken ze dit nu niet meer?
Dat is een hele goede vraag. Voor mijzelf is de Léman hét boegbeeld voor de wederopstanding van Blancpain. Dat ze nu teruggrijpen op de duikersdagen van de jaren '50 is een bedrijfsmatige keuze maar waarom dit ten koste moest gaan van de Léman is mij niet duidelijk. Ik kan me echt niet voorstellen dat het te wijten is aan een gebrek aan populariteit. Maar ik kan natuurlijk verkeerd zitten.
Voor mij is het een van de mooiste “sporty classic” horloges die er zijn. En ondanks dat ik mijn drieling heb, zijn ze ook allemaal zeer verschillend in karakter.
Volkomen eens met dit commentaar. Ik denk dat als Blancpain dit type weer zou herintroduceren het zeker een succes zou worden. En dat de kans groot zou zijn dat ik er een zou kopen. Maar mogelijk dat dit model een ander merk of type van de Swatchgroep zou kunnen bijten?