Blancpain only

Bovenstaande staat te koop op Uhrforum. Voor mij een van de mooiste Blancpain modellen van de laatste jaren, maar helaas de diameter van deze unit gaan mijn poezelige polsjes niet aankunnen. :sweat_smile:

12 likes

Niet zeuren Maarten, jij zit lekker aan de Parbo in de tropen. Die klokjes lopen niet weg… :crazy_face:

Groeten
Rutger

1 like

Een mooie foto van een Uhr forum member, met toestemming hier :+1:

14 likes

14 likes

Van 35 graden naar 10 graden, van drie Maenden Hudson weer naar een Léman…

11 likes

Deze knapperd mag weer een weekje om de pols…

23 likes

Afwijking sinds 17/10 : 0.5 sec. :slightly_smiling_face:
Meest accurate horloge in mijn bezit.

22 likes

12 likes

Cool! :heart_eyes:

2 likes

24 likes

Ik ben toch wel blij dat ik weer terug ben. Nu kan ik weer met mijn lievelingetjes spelen…

14 likes

11 likes

Ook een prachtige complicatie van de Léman

1 like

Neen,ik heb er(nog)geen,toch vind ik dat ze heel knappe uurwerken hebben.

Prachtig!
Ik heb nog steeds geen kans gehad deze ooit te passen helaas… dus nog niet in de collectie. Staat bovenaan de lijst!
(Afgelopen week zei men telefonisch dat hij er was bij de Tourbion boutique in Adam. Helaas had men zich ‘vergist’.)

1 like

Vandaag is het weer Léman-tijd…

9 likes

Nog even de maand goed instellen en klaar. :v:

Een wat ouder model maar desalniettemin bijzonder fraai :ok_hand:. Waarom maken ze dit nu niet meer?

Dat is een hele goede vraag. Voor mijzelf is de Léman hét boegbeeld voor de wederopstanding van Blancpain. Dat ze nu teruggrijpen op de duikersdagen van de jaren '50 is een bedrijfsmatige keuze maar waarom dit ten koste moest gaan van de Léman is mij niet duidelijk. Ik kan me echt niet voorstellen dat het te wijten is aan een gebrek aan populariteit. Maar ik kan natuurlijk verkeerd zitten.

Voor mij is het een van de mooiste “sporty classic” horloges die er zijn. En ondanks dat ik mijn drieling heb, zijn ze ook allemaal zeer verschillend in karakter.

7 likes

Volkomen eens met dit commentaar. Ik denk dat als Blancpain dit type weer zou herintroduceren het zeker een succes zou worden. En dat de kans groot zou zijn dat ik er een zou kopen. Maar mogelijk dat dit model een ander merk of type van de Swatchgroep zou kunnen bijten?