Blancpain only

Blancpain blijft me verbazen. Features zoals een kast van 41,3 mm en het ontbreken van een datum vallen bij in de smaak. Echter waarom een goud-bronzen legering? Waarom niet het 1315/1318 uurwerk? waarom meer dan 30k vragen? Welk groot plan zit hier achter?

1 like

Zou kunnen dat het 1315 uurwerk niet past. In geen enkele kleinere Blancpain (kleiner dan 42mm) zit de 1315. Het bronsgoud snap ik ook niet zo goed.

1 like

is de rotor 18k goud? waarom kleuren ze hem dan? of waarom word die donkergrijs gemaakt dan?

zie het inderdaad op de rotor staan.

1 like

ik vraag me voornamelijk af waarom ze niet meer oplages maken van 41,3 iedereen met een beetje verstand koopt dit liever (de stalen) dan een rolex maar ja je kan ze niet eens kopen.

Ik denk omdat dat beter bij de toolwatch uitstraling van het horloge past.

1 like

Ja dat is wel zo goed als zeker. Anders bedenk je dit niet.
Wel een beetje jammer. Je zou hopen dat Blancpain nog een beetje een eigen koers vaart, maar het is eigenlijk gewoon een verkapte Omega. :shushing_face:

1 like

Wedden dat de kast van Blancpain en Omega uit dezelfde fabriek komen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik las ergens dat in het verleden, ze overstapten van staal naar Duits zilver voor Milspec kasten, om de kans op magnetisme te verkleinen zodat het niet een trigger zou zijn voor mijnen. Kan me indenken dat ze daarom tot deze keuze zijn gekomen:

Screenshot_20230924-191334~2

2 likes

Maar dan met 100 uur powerreserve. :heart_eyes:

1 like

Absoluut een mooi doosje

Ho verkeerde

Bedoel deze

4 likes

Nu ik het zie heeft @RKJ toch gelijk. Ze zijn echt.

1 like

Waarom staat hij/zij/hun daar met een kap over z’n hoofd???

Waarschijnlijk mag hij geen tieten kijken van zijn vrouw?

2 likes

Omdat het hier toch eigenlijk om Blancpain hoort te gaan :grimacing:

16 likes

De camera stelde scherp waar het moest :sweat_smile:
“You are my sunshine”. Zekers.

Zo beter?

18 likes

Zeker :v:t2:

Ralph is op brute wijze beroofd van deze doos helaas. Als je hem wilt hebben hoor ik het wel dan kan ik bemiddelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ziet eruit als een dure doos.
Ik ben maar een gewone jongen die dat niet kan betalen… 🥹

Niet kunnen betalen is beter dan niet betalen.

Ralph lees je mee?!

1 like