Het gaat dit jaar idd iets te hard ![]()
Gelukkig is hij 38mm😀
veel plezier met het horloge !
Je zal wem geld teveel hebben…??
Dank u. Ik hoop dat ik hier kan blijven, mijn vrouw liep er namelijk vanmorgen mee de deur uit.
Nu zijn ze gelukkig ook weer teruggekomen maar dit belooft niet veel goeds😅
Jammer van de BP als ze ermee vertrekt.
Zijn er mensen hier met wat meer gecompliceerde Villerets uit de jaren '80 en '90? Ben benieuwd naar de ervaringen.
Prachtig horloge. Ik heb zelf een 1185 chronograaf gehad en een ultra Plate maar een Blancpain in de verzameling trekt, maar dan eerder een Perpetual of second split chronograaf. Ik heb ze in het echt echter nog niet gezien dus ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Dank je. Het is met 34mm natuurlijk een klein horloge naar hedendaagse maatstaven, maar als vintagedrager vind ik dat juist prettig. Bijkomend voordeel is dat je naar mijn idee heel veel waar voor je geld krijgt. Bij mij komt dit horloge vaak om de pols. De afwerking en het draagcomfort zijn gewoon erg goed.
Sjeik hoor. ![]()
Dit is ook mijn ervaring. Ik draag graag klein, ook als vintage drager en vond de Blancpains die ik had ook erg mooi en veel waar voor je geld. Het grootste nadeel vond ik dat de wijzerplaten wat plat ogen, wat je bij andere horloges minder hebt. Dat kan ook aan de specifieke referenties liggen. Hoe kijk jij hiernaar?
Ik snap wat je bedoelt, daarom ben ik voor deze uitvoering met tweekleurige wijzerplaat gegaan. Je hebt deze ref ook met een egaal lichte wijzerplaat en die is inderdaad wat vlak.
Edit: hier zie je dat beter:
Zeker! Welke referentie is het?
Te groot met 42mm voor het kleine uurwerk 26mm. Subdials staan de dicht op elkaar.
4238-3442-55B.
Los van de techniek. Niet mijn ding ![]()
Flink prijzig.
Zo had ik het nog niet bekeken.