Blancpain only

Grappig! de vintage technisub stond gisteren nog te koop bij B&S.

Iemand op HF?

4 likes

Ik vind hem wel heel tof! Beetje SLA017 vibes, maar net wat speelser. :ok_hand:

6 likes

$ 18.300,-……300 stuks

3 likes

Op de pols staat die goed @flowert zocht jij niet nog iets nieuws? :sweat_smile:

.

8 likes

Haha ja, en ik heb zelfs vanmorgen de prijs al even opgezocht. :grin:
Maar ik heb besloten om een deel van mijn budget even voor iets anders in te zetten, dus deze sla ik even over.

2 likes

Ind deze maar…

7 likes

Toch maar even een berichtje aan gewaagd of die te bestellen is.
Dan moet mijn groene Constellation denk ik wel plaatsmaken, maar dat zij dan maar zo. :man_shrugging:

3 likes

Het zou mij verbazen als ze niet gewoon in de winkel liggen straks.

Die zijn nooit alle 300 in 1x verkocht.

2 likes

Sowieso qua uurwerk. :ok_hand: Zichtbodem met gouden rotor. Dat ziet er gewoon heel tof uit bij BP.

Alleen ben ik benieuwd of de BP daadwerkelijk beter is afgewerkt dan de 62MAS side-by-side. Op die dure Seiko kan ik eigenlijk niks afdingen. :face_with_monocle:

6 likes

Geen idee. Ik heb ooit nog eens boven de koop-button gehangen voor die 40mm No Rad. Iets te lang geaarzeld en daarna was het klaar. Dat was ook een kwestie van uren.

3 likes

Ja maar dat was icm hodinkee. En geen 300

1 like

Waren dat er minder? Ik weet de oplage niet meer.

Edit: dat waren er 500. Ik heb hem alleen ooit in het echt gezien in de kist van een voorname chirurg met een horloge scam hobby.

4 likes

Oh 500 ai ai.

Dan heb ik niks gezegd.

1 like

Ik vind mooi. En ik mis een duiker…. :nerd_face::no_mouth:

3 likes

Moet jij niet nog heel erg in je wittebroodsweken zitten van je laatste aanwinst? (Hoewel ik het hard met je eens ben)

1 like

Uiteraard. Deze gaat het ook niet worden maar dat neemt niet weg dat ik ‘m best geslaagd vind.

1 like

Ik vind hem echt supervet.

Hij combineert Bathyscaphe en alles wat cool is aan Blancpain met (inderdaad) een zeer sterke SJE093 vibe, en ik ben helemaal voor!

Wat een gaaf ding!

5 likes

Uhu.
En waarom in godsnaam op leer, nb met contrasterende stiksels.
(Band v/d 093 er ook nog nooit op gehad overigens).

Mijn eerste post in Blancpain only denk ik.
Geinig.

5 likes

Die stond daar vorig jaar al tekoop. Toen had ik hem al eens gedeeld. Of hij moet opnieuw ingeruild zijn. Kostte toen als ik mij niet vergis, rond 10k.

Ik vind het een prachtig horloge overigens. Maar die prijzen zijn mij echt te gek aan het worden. Een seadweller a 13k vond ik eigenlijk al te gortig.
Waar gaat het heen.
En iedereen maar zeuren dat een ingenieur zo duur is met zijn 12 a 13k :sweat_smile: de reguliere fifty Fathoms kost nu ongeveer 18k. Een aantal jaren geleden, 14k. Koekoek! :joy:

2 likes