Blancpain only

Thnx…al heb ik eerlijk gezegd wat meer met mijn glashutte…:roll_eyes::wink:

1 like

Het lijkt dat de secondenwijzer (met rode bovenkant) wat uit het lood staat.

Lijkt mij dat de chronograaf niet gereset is/nog loopt en al 3 uur 58 min aan het timen is.

Toch zie ik een duidelijke buiging die in het midden van wijzer begint.

ik zie het niet, kun je markeren op de foto waar dan?

Ik zou het wel weten :wink:

Ooit de standaard fifty fathoms overwogen, maar die is voor mijn 17,5 pols toch te fors.

1 like

Ja die buiging kan wel kloppen, ik had de foto door een loep gemaakt terwijl de chrono liep :slightly_smiling_face:

3 likes

Ooit gepast? Laat je niet misleiden door het getal, die draagt echt heel compact.
Prachtig horloge.
Ik zou ze ooit graag willen hebben.
Bij de juwelier met de camera op mijn 17.5cm pols geplakt (dus toont hier massaal veel groter dan in echt)

5 likes

begrijpelijk zelfde probleem …valt idd goed op een kleinere pols, deze ook gepast…maar goed een 40 mm als de barakuda valt wat makkelijker

1 like

Valt inderdaad wel mee. Hier twijfel geval geweest en toch voor iets van het bekende kroontje gekozen. maar wie weet komt die er ooit.

Pols is 17/17.5cm

https://www.horlogeforum.nl/t/blancpain-ff-45mm-toch-een-goede-match/332777/62

7 likes

Duidelijk verhaal. Heel mooi horloge.

1 like

Valt inderdaad veel beter dan ik had gedacht!

Idem… misschien dat ik de Sea-Dweller ooit eens weg doe voor een Fifty Fathoms.

2 likes

Zo verliefd op de dial! :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Een Bonklip op een IWC Mk XI vind ik toch de betere match. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde van het mooie horloge.

Maar gelukkig mogen smaken verschillen😊

1 like

Grappig, ik vind het juist heel erg bij de stijl van het horloge passen, maar zoals je al zegt, ieder z’n ding!

Dit beter?

20 likes

Idd veel beter :+1:t2:

NB Ik heb nog een originele Bonklip voor mijn IWC Mark XI. Het ziet er vooral vanuit historisch oogpunt leuk uit maar het is eigenlijk niet meer dan bewerkt blik.

Bijgaand meer interessante info over de IWC Mk XI met Bonklip

1 like

15 likes

Geweldig :heart_eyes:

Ja het is mooi draag deze alleen (nog steeds) niet🙄 iets met smaakverandering…oid

genoeg ruilers, maar nog niet de juiste…blijft een mooi horloge …

4 likes