Blancpain only

Gewoon lekker zelf dragen dat ding. Uber cool

1 like

Tis een optie for sure…maar een moser lonkt in mijn gedachten :relieved:

Echt gewoon héél mooi. :+1::+1:

Ik vind hem ook echt tof. Toch zal ik voor dat geld andere/veiligere keuzes maken.

Bedoel je bp of moser? Wat is veilig?

1 like

Jouw BP. Veilig = voor mij een horloge die ik kan proberen zonder een hoop afschrijving/een tijd mee lopen leuren hier in het blauwe gedeelte.

1 like

Ach het is geen straf hoor zo’n horloge, alleen veel ruilvoorstellen alleen de ’ verkeerde’ :wink:

1 like

Als je dan toch van het horloge af wilt probeer dan inderdaad via een ander kanaal zoals WatchUSeek of Uhrforum. De markt voor dit soort horloges - ik heb er zelf ook een- is hier op HF veel te dun.

Een ander advies is om een reële vraagprijs. Listorijs was rond de € 135300 toch.

Tenslotte: we hebben allemaal wel eens spijt van een aankoop maar van dit horloge heb ik het nooit gehad. Houden dus :blush:

4 likes

Spijt is een groot woord; alleen draag deze niet…daarbij een reële vraagprijs, denk dat ik ongedragen de laagste prijs vraag

dat is idd een optie

1 like

Hoeveeeeeeel?

Verder heb je wel een punt. De prijs is gewoon te hoog.

Als die reeel geprijsd wordt is die zo weg. Dat is altijd met alles zo.

En vergelijken met Chrono24 is natuurlijk BS.
Als je dat kreeg lag die nu allang bij een GD.

er is inderdaad een beperkte groep binnen het forum. Wat ruilvoorstellen gehad; echter de ‘juiste’ zat er nog niet bij… een mooie moser zou voor een ruildeal een goede optie zijn…

wat is reëel? waarom gaan de prijzen van Rolex zo hoog? tuurlijk is de prijs binnen chrono niet helemaal reeel maar geeft wel indicatie…

2 likes

Ga je BP vergelijken met rolex?

:see_no_evil:

De gemiddelde alfa Romeo is ook geen Ferrari he.

nee dat klopt kwalitatief is de BP wat verder :wink:

2 likes

Begrijp me niet verkeerd he. Voor een reëler bedrag had ik je allang een voorstel gedaan voor deze prachtige Blancpain.

Maar niemand gaat jou betalen voor de afschrijving die ze nog voor hun kiezen gaan krijgen bij eventuele verkoop. Het is een Blancpain. Gewoon een witbrood.

Heel mooi. Heel vooruitstrevend, heel veel historie maar wel eentje waarop je afschrijft. Gelimiteerd of niet.

1 like

De tijd zal t uitwijzen…

Goed punt. Bij deze inflatie komt er vanzelf een moment in de toekomst dat de vraagprijs reeel is.

De vraag blijft hoeveel tijd is daar voor nodig.

Ik heb wel eens geleerd: wil je iets te koop hebben staan of wil je iets verkopen?

4 likes

ik realiseer me dat ik een tijdje terug een gele OP te koop had staan en velen dat te duur vonden, kijk maar eens voor hoeveel die nu weggaan…:slight_smile: Ik ben het wel eens met @mhoutman dat de markt binnen dit forum voor dit horloge erg smal is…(hoewel mensen wel willen ruilen met rolex)

Voor list heb je er hier ook een koper bij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

zeker …wil je nog een extra rollie erbij?:slight_smile: